Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


سیب زمینی های دولت تدبیر!


گردش روزگار کاری کرده مخالفان تدلیس انتخاباتی و توزیع کالا بین مردم مستضعف که از سیاست های دولتمردان قبل انتقاد جدی می کردند و همین را بهانه فتنه انگیزی در کشور کرده بودند، حالا دست به دامن شیوه های عملکردی همان ها شده اند!

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا؛ میزان مستمری مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) از 26 فروردین ماه، 16 تا 50 درصد افزایش یافت. بر این اساس میزان مستمری برای خانوارهای یک نفره 16 درصد، خانوارهای دو نفره ٢٧ درصد، سه نفره 35 درصد، چهار نفره 45 درصد و پنج نفره و بالاتر 50 درصد افزایش می یابد. این افزایش به همراه دریافت قبلی مستمری بگیران و همچنین یارانه ای است که به خانوارهای تحت پوشش تعلق می گیرد.
قبلا هم رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفته بود: به‌تازگی مجوزی از هیأت وزیران دریافت کرده‌ایم که در صورت نبود امکان عرضه سیب‌زمینی و پیازی که مشمول خرید تضمینی شده است.
مسلماً هیچ کس با افزایش مستمری اقشار نیازمند مخالف نیست اما زمان این افزایش در کنار ده ها مورد بذل و بخشش دیگر مثل توزیع سیب زمینی، پیاز، کنسرو و بخشایش مبلغ قبض برق بسیار تعجب برانگیز است. به ویژه که این اقداملات از سوی کسانی اتفاق می افتد که کمک به اقشار ضعیف را گدا پروری می دانستند و می گفتند مردم مستضف در ایران برای دریافت مرگ موش و جارو هم صف می بندند!

مغز متفکر اصلاحات از تدلیس می گوید
برای مثال سعید حجاریان(مغز متفکر اصلاحات) سال 92 در مصاحبه با تسنیم می گوید: بنده چند بار گفته‌ام که بحث ما این نیست که تخلف و یا تقلب شده است. به‌نظر من واقعه‌ای اتفاق افتاده است که اسم آن «تدلیس سیستماتیک» است. در توضیح تدلیس باید بگویم که مثلاً اگر شما سه سال در شهرداری به مردم پول بدهید، بعد هم چهار سال در دولت به مردم سیب‌زمینی و یارانه و پول یامفت بدهید و رأی بخرید، تدلیس سیستماتیک است. درست است؟ آقای احمدی‌نژاد وعده نداد، در این راه پول خرج کرده و گونی‌گونی سیب‌زمینی و غیره به مردم داده است.

این الگوی شوروی است!
یا کرباسچی سال 88 و زمان سفر تبلیغاتی برای یکی از سران فتنه در یزد گفت: الگوی اینکه همه ثروت و قدرت در اختیار حکومت مرکزی و دولت باشد.و هر وقت دلش خواست یک کوپن، یک سهم به سهمی یه چیزی بین مردم توزیع کند و برای نگهداری این قدرت و ثروت هم باید عظیم ترین دستگاه نظامی و امنیتی را دراختیار داشته باشد. این الگوی شوروی بود که در كل دنيا منقرض شده است.کشوری مثل ونزوئلا داریم که ثروتمند است و در کشورشون چلوکبابی های مجانی راه انداختند و هنوز یاد نگرفته اند که سیب زمینی توزیع کنند و این الگوی حکومت ونزوئلاست.

مردم که کوته فکر نیستند
مجید انصاری معاون روحانی، در سال ۸۸ گفته بود: آیا مردم ‌ایران را این قدر کوته فکر فرض کرده‌اند که فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند برای خود با یک گونی سیب زمینی رای بخرند؟!

ملت با این کارها تحت تاثیر قرار نمی گیرند
«واقعا برخی ها فکر می کنند با سیب زمینی می توان ملتی چون مردم ایران را تحت تاثیر قرار داد» این سخن رئیس جمهور ایران حسن روحانی در آستانه انتخابات سال 88 است.

دست بر قضا گردش روزگار کاری کرده مخالفان تدلیس انتخاباتی و توزیع کالا بین مردم مستضعف که از سیاست های دولتمردان قبل انتقاد جدی می کردند و همین را بهانه فتنه انگیزی در کشور کرده بودند، حالا دست به دامن شیوه های عملکردی  همان ها شده اند!




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد