Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس کلانتری مرکز ابرکوه:

شایعه آدم ربایی در ابرکوه تکذیب شد/ دادستان ابرکوه: احتمالا طراحان این ماجرا هدف دیگری داشتند


رئیس کلانتری مرکز ابرکوه خبر ربوده شدن کودک در ابرکوه را تکذیب کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، سروان محمد رضا داوری رئیس کلانتری مرکز ابرکوه خبر آدم ربایی روز گذشته در شهرستان ابرکوه را تکذیب کرد.

داوری در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: صبح روز گذشته حوالی ساعت 8، خبری مبنی بر ربوده شدن دانش آموز یکی از مدارس ابرکوه به پلیس 110 گزارش شد.

وی با بیان جزئیات این خبر افزود: دختر بچه حدودا 9 ساله طبق روال روزانه وارد مدرسه می شود، و پس از قراردادن کیف و و وسایل شخصی خود در کلاس، مجددا از مدرسه خارج می شود.

رئیس کلانتری مرکز ابرکوه تصریح کرد: با توجه به اصرار والدین و بر حسب وظیفه، نیروهای تخصصی و عوامل  پلیس 110 پس از حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه با چک کردن دوربین ها و پرس و جو از مسئولان مدرسه و افراد محل، مشخص شد کودک مدتی در پشت درب مدرسه مانده و سپس به پارک شهر می رود.

این مقام انتظامی افزود: شواهد نشان می دهد حاضران در پارک چند ساعتی دختر بچه را به حالت طبیعی و در صحت و سلامت کامل رویت کرده اند.

مردم از انتشار هر گونه شایعه در فضای مجازی خودداری کنند
داوری گفت: طی تحقیقات و بررسی های انجام شده، جریان آدم ربایی و دزدیدن بچه اصلا متصور نیست و بررسی های بیشتر ابعاد این حادثه توسط پلیس آگاهی در حال انجام است و چیزی که قابل لمس است اینکه احتمال اینکه بچه به اختیار خود وارد پارک شده باشد زیاد است.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه مردم آسوده خاطر باشند و امنیت کامل برقرار می باشد از مردم خواست با توجه به کوچک بودن شهر، هر گونه خبری را بدون اطلاع از صحت و سقم آن در فضای مجازی منتشر نکنند که باعث تشویش افکار عمومی گردد.

دادستان ابرکوه: این جریان شایعه بوده است
محمدحسین ابراهیمی آهنگران دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه نیز ضمن تایید خبر فوق گفت: مردم بیم نداشته باشند که این جریان شایعه ای بیش نبوده و با توجه به محتویات پرونده این دانش آموز به اختیار خود و با هماهنگی قبلی از مدرسه خارج شده است.

وی تصریح کرد: احتمال می رود افراد از طرح این موضوع، هدف دیگری داشته اند.

انتهای پیام/ ف

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد