Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رييس سازمان بسيج دانش‌آموزي استان يزد:

شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان مهم ترین برنامه های هفته بسیج دانش آموزی است


رييس سازمان بسيج دانش‌آموزي استان يزد گفت: «دانش آموز بسيجي حماسه ساز امروز، آينده ساز فردا» نيز به عنوان شعار اين هفته در نظر گرفته شده است و شرکت در راهپيمايي ۱۳ آبان به عنوان مهمترین برنامه خواهد بود.

به گزارش سروابرکوه، سرهنگ علی صدری در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا گفت: از ۸ تا ۱۳ آبان ‌ماه به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده که در این هفته برنامه‌های مختلفی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز بویژه شهید حسین فهمیده در استان یزد اجرایی شده است.

 وی ادامه داد: «دانش آموز بسیجی حماسه ساز امروز، آینده ساز فردا» نیز به عنوان شعار این هفته در نظر گرفته شده است  و شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان به عنوان مهمترین برنامه خواهد بود.

رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد گفت: دیدار دانش آموزان با ائمه جمعه سراسر استان« طرح میثاق با امام و ولایت »، آیین صبحگاهی در سراسر استان «ایثار و شهادت در مدارس استان» از جمله برنامه های پیش بینی شده در طول این هفته بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهید فهمیده در سطح استان یزد بصورت نمادین در شهرستان مهریز، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، مراسم پدافند غیرعامل در مدارس سطح استان بصورت نمادین در شهرستان صدوق، اعزام راهیان نور، شرکت دانش آموزان در نمازجمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی به شمار می رود.

سرهنگ صدری برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی تحت عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی، مسابقات انشا با موضوع نقش دانش آموزان در اقتصاد مقاومتی، نشست حلقه های معرفتی و بصیرتی شجره طیبه صالحین و برگزاری مسابقه نقاشی برای دانش آموزان دبستانی با موضوع مرگ بر آمریکا در راهپیمایی را از دیگر برنامه های این هفته ذکر کرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد