Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده ولی فقیه در بسیج شهرستان ابرکوه:

شهدا از سر احساس و هیجان به جنگ نرفتند / نباید دین و عزت نظام را با نان عوض کنیم


نماینده ولی فقیه در بسیج ابرکوه، در یادواره شهدای مهردشت گفت: دشمن می خواست با تحریم های اقتصادی و کمر شکن، مردم را در برابر نظام قرار دهد ولی به لطف خدا و شهدا ایران به جایی رسید که شش ابرقدرت جهانی پای میز مذاکره نتوانستند خواسته هایشان را بر ملت ابران تحمیل کنند.

به گزارش سروابرکوه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی الغدیر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در یادواره سرداران و 45 شهید شهر مهردشت در امامزاده گان این شهر اظهار داشت: برگزاری این یادواره های شهدا به این علت است که ما با نام مقدس شهدا، خودمان را به یاد بیاوریم و بشناسیم، زیرا شهدا همچون چراغی در تاریکی هستند. شهدا از خود گذشتند زیرا آگاه بودند که نظام جمهوری اسلامی ایران بدون استقامت، دین داری، از خودگذشتگی و جانفشانی پایدار نخواهد ماند.

حجت الاسلام هاشم تقدسی گفت: زمانی فرزند فاطمه زهرا(س) در کربلا در مقابل کفر در خاک و خون غلتید و زمانی جمهوری اسلامی ایران ناچار شد 8 سال در جنگی نابرابر در برابر دشمن ایستادگی کند و اکنون ما در برابر تحریم ها و جنگ نرم مقاومت می کنیم و هرگز سر تعظیم فرود نخواهیم آورد. اگر امروز دشمنان هزاران فشار اقتصادی، مادی و معنوی به ما بیاورند و و اگر هزار مرتبه تحت فشار قرار دهند به هیچ قیمتی نباید دین و عزت نظام را با نان عوض کنیم.

وی بیان کرد: ما باید از شهدا الگو بگیریم و جریانات زمان خود را بشناسیم. افراد زیادی زمانی که انقلاب با سختی مواجه بود فرزندان خود را برای تحصیلات آن چنانی به کشورهای دیگر فرستاند که مبادا خراشی بردارند، علتش این بود که آنان جریان شناس نبودند. شهدا از سر احساس و هیجان به جنگ نرفتند بلکه همان طور که در وصیت نامه هایشان ذکر کرده اند از سر تکلیف و  عشق به امام پا به جبهه گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تاکید کرد: دشمنان زمانی که دیدند در جنگ 8 ساله مقاومت کردیم به جنگ نرم روی آوردند و مردم ایران با جان و دل سیلی به صورتشان زدند. پس از آن فتنه و آشوب به پا کردند تا به فتنه 88 رسیدند. دشمن زمانی که همه درها را به روی خود بسته دید تلاش کرد تا به این نتیجه رسید که پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم هستند و تلاش خود را متمرکز کرد تا ملت را تحت فشار قرار دهد و تکیه گاه نظام را نابود کند.

وی اذعان داشت: دراین راستا دشمن تحریم های اقتصادی و کمر شکن را بر مردم تحمیل کرد و با خود گفت: وقتی مردم محتاج نان شدند به هر کس که ما بگوییم رای می دهند و حمایتش می کنند. دشمن از اینکه مردم را در برابر نظام قرار بدهد عاجز است از همین روی  می خواهد با تحت فشار قرار دادن مردم در مسائل اقتصادی، کاری کند این ملت که پشتیبان نظام هستند دست به نافرمانی مدنی بزنند. اما کور خوانده اند! مردم با بصیرت ایران هرگز اجازه چنین کاری نخواهند داد.

تقدسی گفت: زمانی که گروهی از اتحادیه اروپا به بهانه بررسی امورات اقتصادی به ایران می آیند و سر از دیدار با سران فتنه 88 در می آورند کاملا روشن می شود که آبشخور فتنه 88 کجا بوده است و چرا می گویند چندین سال گذشته است، باید گذشت کرد؟! پس دشمن شناسی چه می شود؟

وی ابراز داشت: شهدا و رزمندگان ایران 8 سال جنگیدند تا با تئوری براندازی نظام مبارزه کنند. همان طور که سردار جعفری گفت: 8 ماه فتنه 88 از 8 سال جنگ تحمیلی برای ما سخت تر بود. شهدا در مقابل براندازی نظام ایستادند تا شهید شدند حال ما بگذریم؟! آشتی کنیم؟! این کار پایمال کردن خون شهدا نیست؟ یادواره شهدا یعنی فهم و درایت، یعنی بصیرتِ، یعنی دشمن شناسی؛ و ما از شهدا آموخته ایم که با جاهل کنار بیائیم اما با معاند، هرگز.

تقدسی تصریح کرد: امروز قدرت سیاسی، نظامی و  عزت ایران اسلامی را شهدا تامین کردند، اگر شهدا نبودند چه زمانی به ظاهر 6 ابر قدرت جهان با ایران بر سر میز مذاکره می نشستند؟ اگر آنان می توانستد نظام ایران را براندازند ثانیه ای درنگ نمی کردند و به هر گونه دسیسه علیه نظام جمهوری اسلامی دست نمی زدند. خوشبختانه به لطف شهدا و  امام خامنه ای(مدظله) ایران به جایی رسیده است که 6 ابرقدرت پای میز مذاکره نمی توانند خواسته هایشان را به ما تحمیل کنند و زور بگویند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه بیان داشت: تحریم بر ایران چیز تازه ای نیست و همه چیز به انرژی هسته ای ختم نمی شود. در این راستا مشکلات اقتصادی هست و دولت ارزشی ما باید تلاش کند که طبق وعده هایی که به مردم داده و الگویی که رهبری آن را برای ما تعیین کرده اند(پیشرفت اقتصادی با تکیه بر ظرفیت های داخلی کشور، اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و فرهنگ کار) مردم را به آن جایگاهی که لیاقتش را دارند برسانند.

.

31.

32.

30.

33




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد