Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

طی پیامی؛

شهردار ابرکوه از حضور مردم در حماسه 29 اردیبهشت تشکر کرد


شهردار ابرکوه در پیامی به مناسبت حماسه 29 اردیبهشت، از حضور حداکثری مردم در انتخابات تشکر کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، مهندس حسین حاتمی شهردار ابرکوه با صدور پيامي از حضور حماسي مردم شهرستان ابركوه در روز 29 ارديبهشت ماه در پاي صندوق هاي راي تشكر کرد.

متن پيام شهردار به اين شرح است:


بسم الله الرحمن الرحيم

درود بی پایان خداوند و اولیاء الهی بر ملت شریف، ایثارگر و خداجوی شهرستان ابركوه كه زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستایی، اصناف و اقشار مختلف سیاسی و اجتماعی با شور و نشاط و نظم و متانت وصف ناپذیر، همگرایی و همت والای خویش را به نمایش گذاشته و بار دیگر افتخار و حماسه‌ای عظیم آفریديد.

استقبال گرم، آگاه و هوشیار و حضور پرشور و حماسي در انتخابات 29 ارديبهشت ماه نشان از درایت انقلابی، شعور و بصیرت بالای شما مردم عزيز در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از وصایای امام راحل(ره) و فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دارد و وظیفه مدیران و مسئولان را در عرصه خدمتگزاری، دو چندان خواهد نمود.

این حماسه که با پیشگامی کاندیداهای بزرگوار ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر رقم خورد، میزان علاقه و دلبستگی یکایک شهروندان عزیز اعم از کاندیداها و رأی دهندگان را به کشور و شهر خودشان به اثبات رساند و نوید بخش حضور آگاهانه جامعه و افزایش مشارکت عمومی در مدیریت جامعه خود بود. اصل مبارکی که توسعه و تعالی هر جامعه بدون آن ممکن نخواهد بود.

اينجانب بر خود واجب می دانم از حضور حماسی، ارزشمند و انقلابی مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان ابركوه در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دروه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا قدردانی نموده و از متصدیان نظم و امنیت که آسایش و آرامش را تأمین کردند، رسانه ها ی جمعی  و تمامی کسانی که به هر چه بهتر برگزار شدن این انتخابات کمک کردند، صمیمانه و خاضعانه سپاسگزاری می نمایم.

حسین حاتمی 
شهردار ابرکوه

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد