Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس شورای اسلامی شهر میبد:

شورای شهر جای سیاسی بازی نیست


رئیس شورای اسلامی شهر میبد گفت: شورای شهر جای سیاسی بازی نیست.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از میبد خبر، حجت الاسلام علیرضا آقایی میبدی رئیس شورای پنجم نیز با تبریک روز اول ذی‌الحجه، گفت: امیدوارم با اعتمادی که از طرف مردم میبد از میان دیگر کاندیداها به ما شد، و مسئولیت سنگین و کمر شکنی که بر دوش ما گذاشته شد، بتوانیم تغییر به معنای واقعی را صورت دهیم.

حجت الاسلام علیرضا آقایی افزود: در جلسه اولی که با هم داشتیم، همه ما عهد کردیم که سیاسی‌کاری نداشته باشیم، و در حوزه های صنایع دستی و میراث فرهنگی نیز بتوانیم با استفاده از مشاوران محترم و متخصصین امر، کارها را به نحوی پیش ببریم که کارنامه خوبی از خود به جا بگذاریم.

وی با اشاره به عمر کوتاه مسئولیت اظهار داشت: خدمتی که می کنیم برای ما می ماند و بنا داریم کاری که دیگر شوراها با زحمتی که کشیدند و نتوانستند به سرانجام برسانند، ادامه دهیم و به نتیجه برسانیم.

آقایی با اشاره به ظرفیت رسانه ای خوبِ موجود در فردی مانند آقای علیرضا آزادمنش، ادامه داد: تعامل با رسانه ها را در برنامه خواهیم داشت و چیز پنهانی هم وجود نداد، و قرار است طبق قانون در جلساتی که حضور رسانه ها ازاد است، حضور داشته باشند. شورای چهارم نیز به خاطر ضعفی که در رابطه با رسانه ها داشت، حتی در زمینه هایی مظلوم نیز واقع شد.

انتهای پیام/اد




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد