Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

طبق مفاد سند 2030 ، همجنس بازان هم خانواده محسوب می شوند/ کسی انتخاب کنید که بتوانند مملکت را اداره کند


امام جمعه بخش بهمن گفت: طبق تعریف خانواده در مفاد سند 2030 ، همجنس بازان هم خانواده محسوب می شوند و حقوقی دارند.

 


حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) اظهار کرد: بـه تـعـبـیـر رسـول اکـرم (ص ) خـالص تـریـن و بـرتـرین وزیران حضرت مهدی (ع ) هستند.

حجت الاسلام علیزاده در خصوص پذیرش بی سر و صدای سند 2030 یونسکو گفت: این سند که درباره تحول در آموزش و پرورش است، برنامه طراحی شده از سوی نهاد بین المللی یونسکو است، که طبعا از قدرت های بزرگ تاثیرپذیری دارد و تحت نفوذ آنها است.

علیزاده اذعان کرد: کارشناسان هشدار داده بودند که این سند با فرهنگ ملی و اسلامی ما تفاوت های زیادی دارد و لذا تاثیرات جبران ناپذیری بر جا خواهد گذاشت.


طبق مفاد سند 2030 ، همجنس بازان هم خانواده محسوب می شوند
وی با بیان چند بند سند 2030 تصریح کرد: در این سند هر گونه آموزش دینی و اعتقادی در مدارس را ممنوع می دانند، به دلیل پایما شدن حقوق بشر. آموزش مسائل جنسی و خود ارضائی تحت عنوان بهداشت را حق کودک می دانند ولی آموزش حیاء حق کودک را پایمال می کند.

خطیب جمعه بخش بهمن عنوان کرد: طبق تعریف خانواده در مفاد سند 2030 ، همجنس بازان هم خانواده محسوب می شوند و حقوقی دارند. طبق این سند تعهد می دهند که آمار تعلیم و تربیت دانش آموزان و معلمان در اختیار یونسکو قرار بدهند در حالی که یونسکو وسیله ای برای دستگاه های جاسوسی است.

علیزاده تاکید کرد: آنچه ما را از امضا کنندگان این اسناد می ترساند و نا امید می کند، فقط فساد مالی و اقتصادی نیست بلکه فساد اخلاقی، اعتقادی و دینی این افراد است که آخر الامر منجر به نفوذ می شود. 


کسی انتخاب کنید که بتوانند مملکت را اداره کند و بی عدالتی ها را به حداقل برساند
وی با اشاره به انتخابات پیشرو، بیان کرد: دشمن اهداف سه گانه ای در مورد کشور ایران دنبال می کند؛ برهم زدن امنیت و بر پا کردن آشوب و فتنه (در کوتاه مدت)، صدمه به اقتصاد و معیشت مردم ( از اهداف میان مدت) که امروز انصافا مردم خصوصا محرومین در فشار هستند و نباید به آنها دروغ گفت. آدرس درست جیب مردم و سفره آنها است که خالی است. کشور ما کشور بدبخت و فقیری نیست ثروت زیادی دارد که در دست عده ای خاص است و باید مدیریت شود.

امام جمعه بخش بهمن گفت: هدف نهایی دشمن براندازی نظام است که می خواهند در بلند مدت و تدریجی با تغییر رفتار که همان تغییر راه اسلام و انقلاب و خط امام است، هدفشان را اجرایی کنند. اما بدانند این مردم تا اخرین نفس راه امام و رهبرشان را ادامه داده و دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.

وی ادامه داد: امروز که بی عدالتی و تبعیض در جامعه بیداد می کند، باید کسی سر کار بیاید کـه قـدرت اجـرایی فوق العاده داشته باشد و بتوانند مملکت را اداره کند و این بی عدالتی ها را به حداقل برساند. خیانتی که امروز به کشور می شود این است که تخصص افراد در نظر گرفته نمی شود و گاهی به فرد بی تجربه ای مسئولیت بزرگی می دهند چون مسئول ستادی بوده است. 

علیزاده در پایان پرهیز از بداخلاقى‏هاى انتخاباتى، صداقت و ساده زیست، استكبارستيز، شجاع و مقاوم در برابر فشارهاى دشمن، پرهیز از اشرافى‏گرى، امانتدار، پایبند به مبانى و ارزش هاى اسلام و انقلاب و اقتصاد مقاومتى، ملزم به قانون و... را از ويژگى‏هاى نامزد اصلح دانست.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد