Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

عامل بسیاری از گرفتاری‌ها فاصله گرفتن از قرآن است


امام جمعه ابرکوه گفت: بزرگترین ضرر این است که انسان غافل بشود و از قرآن و آموزه‌های دینی فاصله بگیرد چه بسا اینکه بسیاری از گرفتاری‌ها ناشی از فاصله گرفتن از قرآن و معنویت است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در جمع مددجویان مدرسه قرآنی زندان مرکزی یزد اظهار کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، موقعیت بسیار ارزشمندی در زندان ها فراهم آمده تا مددجویان زندگی خود را با قرآن و آموزه های دینی گره زده و با بیدارکردن وجدان های خفته، مسیر رستگاری را پیدا کنند.

حجت الاسلام حسینی ضمن قدردانی از مسئولان زندان های استان به دلیل فراهم ساختن زمینه آموزش های قرآنی گفت: زندانیان باید فرصت های بدست آمده را قدر بدانند و تصمیم بگیرند تا از مسیر اشتباه گذشته خود روی گردانده و بیش از این در زندگی آسیب نبینند.

وی افزود: بزرگترین ضرر این است که انسان غافل بشود و از قرآن و آموزه های دینی فاصله بگیرد چه بسا اینکه بسیاری از گرفتاری ها ناشی از فاصله گرفتن با قرآن و معنویت است.

امام جمعه ابرکوه گفت: با قرآن و پیروی از دستورات الهی، صفحه دل باید نورانی شده و یکپارچه رنگ نور و معنویت بگیرد.

وی تصریح کرد: مددجویان در این فرصت بدست آمده باید با خدا پیمان ببندند و  با عملی کردن پیمان خود با خدا، از گناه و گرفتاری ها فاصله گرفته و به سمت زندگی سالم و سعادتمندانه حرکت کنند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد