Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

عده ای برای جلب آراء عمومی به تکاپو افتاده و تند تند طرح افتتاح می کنند


امام جمعه بخش بهمن گفت: کسانی که برای جلب آراء عمومی این روزها فعال شده، به تکاپو افتادند و تند تند طرح افتتاح می کنند، بدانند مردم آگاهند و فرق بین تلاش صادقانه و خالصانه و تلاش برای جلب اذهان را درک می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت اسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ارتش، اظهار کرد: دشمن بر روى ضربه زدن اقتصادى به كشور متمركز شده است و تصور مى‏كند كه از اين طريق مى‏تواند مردم ايران را به زانو در آورد.

خطیب جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: دشمن با تشر و تهديد به‏ دنبال امتياز گرفتن است و مسؤولان و مردم بايد نسبت به اين طرح دشمن آگاهى داشته باشند.

علیزاده افزود: مسؤولان همت خود را دو چندان كند، البته نه فقط ایام نزدیک به انتخابات که از مردم استفاده ابرازی شود. عده ای که برای جلب آراء عمومی این روزها فعال شده، به تکاپو افتادند و تند تند طرح افتتاح می کنند، بدانند مردم امروز آگاهند فرق بین تلاش صادقانه و خالصانه و تلاش برای جلب اذهان و افکار عمومی به نفع خود را درک می کنند. 


چقدر ساده اند افرادی که دنبال ارتباط با دشمن قسم خورده اند
وی ضمن گرامیداشت سالروز شكست حمله نظامى آمريكا به ايران در صحرای طبس، گفت: امریکایی ها به اعتراف خودشان قصد سرنگوني نظام را داشتند؛ که امدادهاي الهي توطئه شان را خنثی  و بقاء انقلاب اسلامي را تضمين کرد. آمريکا از 60 سال پيش تا به حال با تمامي قوا دشمني خود را با ملت ايران اثبات کرده است.

علیزاده یادآور شد: شنبه گذشته عمق خباثت و پلیدی آمریکا با حمایت از تروریست ها در سوریه معلوم شد. از 126 نفری که زنده زنده داخل اتوبوس در آتش سوختند 80 نفرشان کودک بودند. اینقدر این جنایت هولناک بود که رسانه ها آن را شنبه سیاه نامیدند. چقدر ساده يا فريب خورده هستند کساني که در پي ارتباط با يک دشمن قسم خورده اند. ‏


وضعیت فرهنگی کشور قرمز و بحرانی است
خطیب جمعه بخش بهمن در آستانه تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامى عنوان کرد: سپاه مولود انقلاب است و در طول این سي و هشت ساله با عناوین دفاع، رشد و پيشرفت، سازندگي و بالندگي، مجاهدت و مقاومت کارنامه درخشاني از خود ارائه داده است. همین ویژگی ها است که خاری در چشم دشمنان شده است و در لیست تحریم ها قرار گرفت.

علیزاده تصریح کرد: امروز وضعیت فرهنگی کشور در وضعیت قرمز و بحرانی است و خبرگان، نخبگان، علماء و بزرگان از این اوضاع ناراضي هستند. همه مردم خصوصا مسئولان ذی ربط باید دغدغه امور فرهنگی داشته باشند و مراقب توطئه های دشمن و برنامه های ضد فرهنگی باشند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد