Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه:

غربی‌ها در برجام شریک دزد و رفیق قافله‌اند/ ملت ایران روز قدس ناقوس «مرگ اسرائیل و آمریکا» را به صدا درمی‌آورند


امام‌جمعه ابرکوه، گفت : بازهم دولتمردان را در برجام توصیه به هوشیاری می‌کنیم، زیرا تنها راه مبارزه با دشمنان، مقابله با زیاده‌خواهی آنان است، چراکه غربی‌ها شریک دزد و رفیق قافله‌اند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه، در خطبه‌های نماز با اشاره به‌ صراحت لهجه دانشجویان مطالبه گر در دیدار با مقام معظم رهبری اظهار کرد : امید است که   پدرانه و دلسوزانه ایشان را مدنظر قرار دهند و چالش‌های موجود در جهان اسلام و ایران اسلامی را ببینید.

حجت‌الاسلام حسینی گفت : همچنین پیشرفت‌های چشم‌گیر کشور را نادیده نگیرند و روحیه امید و عزم و برنامه‌ریزی را در خود تقویت کرده و کشور و ملت را در کارزار عظیم با نظام سلطه یاری دهند.

چهارده خرداد 68 تازیانه غم و اندوه بر پیکر امت اسلام نواخته شد
حسینی ضمن گرامیداشت بیست و نهمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی (رض) افزود : شخصیت ایشان تجسم عینی اوصاف امیرالمؤمنین (ع) بود، زیرا سیره علمی او نشان داد که به‌حق روح‌الله است و روح الهی، ذلت ناپذیر، ستم‌ستیز و نهیب امام صاعقه‌ای بود که لرزه بر اندام استکبار و نوکرانش انداخت.

خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد : ایشان با افشای ماهیت استکباری و درنده‌خوئی امریکا به‌عنوان شیطان بزرگ، اُم‌الفساد قرن و حامی اصلی غده سرطانی اسرائیل، بمب بیداری اسلامی را در جهان منفجر کرد.

وی با بیان خصلت‌های عاقل، دوراندیش، دشمن‌شناس، قاطع و انعطاف‌ناپذیر در برابر دشمن، که از ویژگی‌های امام راحل در کلام رهبر معظم انقلاب است، بیان کرد : 14 خرداد سال 68 طوفان مصیبت فقدان و هجران آن در یگانه، تازیانه غم و اندوه را بر پیکر امت اسلام و روح و جان ما نواخت و دل‌ها را در حسرتی گدازنده سوزاند.

امام راحل و رهبر انقلاب دو تجلی حقیقت‌اند/ حسادت دشمن به شاخصه‌های امام خامنه‌ای زمینه ترور ایشان بود
حسینی، همچنین به انتخاب امام خامنه‌ای برای سکان‌داری کشتی انقلاب توسط خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت : امام (ره) و مقام معظم رهبری دو تجلی از حقیقت هستند و تاکنون پس از رحلت بنیان‌گذار انقلاب، شاهد ادامه راه و سیره انقلابی ایشان توسط خلف صالحش بودیم.

امام‌جمعه ابرکوه، تیزبین، دوراندیش، شجاع، واقع‌نگر، مدیر و مدبر، آگاه به تمام مسائل سیاسی، نظامی و اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، دشمن‌شناس، توانمند و قاطع در برابر بدخواهی و زیاده‌خواهی آنان و ده‌ها شاخصه‌های علمی و عملی دیگر را از شاخصه‌های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد، که موجب ایجاد سوءقصد و ترور منافقین کوردل برای ایشان شده است.

غربی‌ها در برجام شریک دزد و رفیق قافله‌اند
وی با تأکید بر اینکه امروز نیز راه مقابله ملت ایران با دشمان، مقابله با زیاده‌خواهی‌ها در ماجراهای مختلف و به‌طور خاص در برجام است، خاطرنشان کرد : بازهم دولتمردان را توصیه به هوشیاری می‌کنیم که غربی‌ها شریک دزد و رفیق قافله‌اند.

حسینی افزود : اینها دلسوز منافع خودشان هستند، نه ملت ایران. تدبیرگران برجام بدانند که حفظ برجام با شیطنت‌ها و فشار آمریکا بر دوش کشورهای غربی و اروپایی فشار وارد خواهد کرد و آنها چون با آمریکا متحد هستند، این فشار را تحمّل نمی‌کنند و این موضوع تازه‌ای برای ایران نیست زیرا تاکنون به تمام تعهداتش عمل کرده است.

این مقام مسئول اذعان کرد : در شرایطی که امریکا به‌عنوان اصلی‌ترین حامی رژیم اشغالگر قدس سفارت خود را به قدس منتقل کرده و خشم ملت‌های مسلمان را برافروخته است، راهپیمایی روز قدس و ابراز انزجار شما ملت غیور از رژیم صهیونیستی متفاوت از سال‌های گذشته و با حساسیتی مضاعف برگزار خواهد شد.

ملت ایران روز قدس ناقوس «مرگ اسرائیل و آمریکا» را به صدا درمی‌آورند
وی گفت : ما بر این باوریم که این اقدام ترامپ موجب زنده شدن شور و شعور انقلابی جوانان فلسطینی در غزه و کرانه باختری خواهد شد. دشمنان 7 سال داعش را به جان ملت‌های مسلمان انداختند تا با نابودی نیروی انسانی و منابع مالی کشورهای اسلامی، خط مقدم جبهه مقاومت در برابر اسرائیل را به خیابان‌های بغداد، سوریه، پاکستان و افغانستان بکشانند.

حسینی تأکید کرد : جریان تکفیر توانست حرکت بیداری اسلامی را تحریف کند، اما سرانجام مشت پولادین جبهه مقاومت به دهانشان خورد و عراق و سوریه را از چنگ این خون آشامان رها کرد. شما مردم عزیز و انقلابی ایران و مسلمان جهان اسلام هستید که باید در روز قدس قدرتمندتر از گذشته ناقوس «مرگ اسرائیل و آمریکا» را به صدا درآورید.

امام‌جمعه ابرکوه، در پایان ضمن توصیه به استفاده از شب‌های بافضیلت قدر و نزول قرآن و تسلیت شهادت امیرالمؤمنین (ع) گفت : در این لحظات که درهای بهشت به روی خلق گشوده و درهای جهنم بسته است، با قرآن بیشتر مأنوس شویم.

وی ادامه داد : با توجه به وجود مدرسه حفظ قرآن شهرستان با پرورش 110 حافظ کل قرآنی، ابرکوه شهر امام رضا (ع) و شهر قرآنیان است.

انتهای پیام/ف
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد