Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

روز گذشته؛

فرماندار ابرکوه از استاندار سابق یزد عیادت کرد


فرماندار ابرکوه پس از عیادت فلاح زاده استاندار سابق یزد در بیمارستان گفت: حال عمومی ایشان مساعد و روحیه ای بسیار خوب و قوی دارند.

به گزارش سرو ابرکوه، سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه و حیدری معاون وی از محمدرضا فلاح زاده استاندار سابق یزد که در سوریه مجروح شده بود ، عیادت کردند.

رسولی پس از این دیدار در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: سردار فلاح زاده از چند ناحیه مجروح شده اند و تا کنون یک عمل جراحی بر روی دست ایشان انجام شده است.

وی ادامه داد: ایشان پس از جراحی دست از بیمارستان بقیه الله تهران مرخص شده و به قم مراجعت کرده اند. پس ازسپری شدن یک دوره ده روزه و مصرف داروهای تجویز شده، مجدداً برای مداوا به تهران باز خواهند گشت.

رسولی که به نمایندگی از میرمحمدی استاندار یزد، امام جمعه و کلیه مردم ابرکوه از سردار فلاح زاده عیادت کرده بود، اظهار کرد: با وجود اینکه ایشان زخمی هستند، اما وضعیت عمومی خوب و روحیه ای بسیار قوی دارند.

فرماندار ابرکوه خاطر نشان کرد: سردار فلاح زاده در این دیدار ضمن تشکر از ابراز محبت مردم گفتند: به دلیل اینکه مانند سابق نمی توانند پاسخگوی ابراز محبت همشهریان باشند، لذا از کلیه مردم فهیم و شریف دارالسعاده ابرکوه در خواست می کنم که برای بهبودی اینجانب، دعا کنند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد