Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر مطرح شد

مشارکت و تقویت حس همدلی از اهداف گرامیداشت دهه فجر/ انقلاب ایران باید همچون عاشورا ماندگار شود


امام جمعه ابرکوه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر گفت: این دهه بزرگترین نقطه عطف تاریخ سیاسی کشور و بزرگترین حماسه تاریخ جهان اسلام می باشد، لذا باید مانند عاشورا در بستر تاریخ ثبت و ماندگار شود.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه کمیته های برگزاری سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری ابرکوه با حضور حجت الاسلام و المسلمین فخرالدینی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان یزد و مسئولین کمیته های مذکور برگزار شد.


سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه در ابتدای جلسه اظهار کرد: هر انقلابی در جهان یکسری تغییر و تحولات به همراه دارد، اما ویژگی انقلاب ایران این است که تغییرات آن همه جانبه بود؛ بدین ترتیب که حکومت 2 هزار و پانصد ساله پهلوی را سرنگون و حکومت مردمی را جایگزین آن کرد و هم اکنون الگویی برای ملت هایی است که می خواهند خود را از یوق استکبار و ظلم رهایی بخشند.


فرماندار ابرکوه: مشارکت و تقویت حس همدلی از اهداف گرامیداشت دهه فجر
رسولی افزود: کشور ایران با وجود سه محور رهبری، وحدت و اعتقاد توانسته است در همه زمینه ها به خودکفایی و استقلال برسد. مردم با اتکا بر این سه محور از ایران، کشوری مقتدر ساختند. هم اکنون نیز مشارکت مردم، ایجاد نشاط و تقویت حس همدلی در بین آنان یکی از اهداف مهم برگزاری برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب می باشد.


وی گفت: سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حالی برگزار می شود که در آستانه دو انتخابات مهم در کشور هستیم، اما برگزاری این دو واقعه مهم هیچ گونه مغایرتی ندارد. در ایران بیش از 30 انتخابات در شرایط و موقعیت های متفاوت برگزار شده و هیچ عاملی نتوانسته مانع برگزاری آن شود. بار دیگر نیز با حضور گسترده مردم دو عامل «جمهوریت» و «اسلامیت» انقلاب ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان نمودار خواهد شد.


امام جمعه ابرکوه: انقلاب ایران باید همچون عاشورا ماندگار شود
حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه اظهار کرد: زنده نگه داشتن ایام الله دهه فجر بخاطر اثرات ماندگار و جاودانه ای است که در طول تاریخ دارد. این دهه به عنوان بزرگترین نقطه عطف تاریخ سیاسی کشور و یکی از بزرگترین حماسه تاریخ جهان اسلام بود. لذا این ایام باید مانند عاشورا در بستر تاریخ ثبت و ماندگار شود.


حسینی بیان کرد: قطعا انقلاب اسلامی با نام حضرت امام خمینی (ره) گره خورده است و بدون نام امام شناخته شده نیست؛ به همین دلیل این دهه، دهه عزت، اعتلا، استقلال و آزادی ایران است. از این رو حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به دشمنان ایران و اسلام به ویژه آل سعود خائن می باشد، که امسال کام همه مسلمین را تلخ کردند.


در پایان این جلسه از مسعود اسحاق پناه (ناحیه مقاومت بسیج)، محمد رضا فلاح زاده (اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حبیب الله چاکرالحسینی (فرمانداری)، سید هاشم حسینی (خبرنگار صدا و سیما)، حجت الاسلام درویش خانی (مسئول کمیته عشایر)، غلامرضا زارع (اداره تبلیغات اسلامی) و علی عزیزی (اداره اوقاف و امور خیریه) به عنوان فعالین ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر در سال گذشته با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.


همچنین دکتر مختاری سرپرست شبکه بهداشت و درمان ابرکوه، توسط قادری رئیس بسیج جامعه پزشکی استان، به عنوان مسئول بسیج جامعه پزشکان شهرستان معرفی شد.


انتهای پیام/ م. ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد