Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه مطرح کرد

ملت ایران هرگز در برابر نفوذ دشمن کوتاه نمی آیند/ ترفندهای دشمن با حضور مردم در پای صندوق های رأی خنثی می شود


امام جمعه ابرکوه در مراسم گلباران قبور شهدا گفت: مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند که هرگز در برابر نفوذ و شیطنت های دشمن کوتاه نمی آیند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه عصر امروز در مراسم غبارروبی و گلباران قبور شهدا ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: تحقق دولت کریمه اسلامی یکی از آرزوهای مردم برای رهایی از استکبار بود که در 22 بهمن 57 محقق شد.

حسینی تصریح کرد: عاقبت خون شهیدان، وحدت و ایمان مردم باعث شد کشور از یوق بیداد و استکبار که سردمدار آن آمریکا بود، رهایی یافته و با انقراض  رژیم 2500 ساله شاهنشاهی عزت و اقتدار را برای ایران به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: ما در ایام دهه فجر به محضر شهدایی آمدیم که حیات طیبه را بر زندگی ظلمانی ترجیح دادند؛ لذا باید عهدی ناگسستنی با آنان ببندیم که تا پای جان در مقابل نظام سلطه به ویژه آمریکا ایستادگی کنیم و قوی تر از گذشته در میدان باشیم تا اجازه ندهیم این انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

امام جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد: امسال که سال همدلی و همزبانی نامیده شده است ملت ایران بار دیگر به هم می پیوندند تا با حضور در پای صندوق های رأی حماسه عظیم دیگری خلق کنند. حضور گسترده مردم ترفندهای چندین ساله دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرده و توطئه هایشان را خنثی می کند.

حسینی در پایان افزود: در یوم الله 22 بهمن نیز حضور آگاهانه و با بصیرت مردم مشتی آهنین خواهد شد که بر دهان یاوه سرایان خواهد خرد و همچنین دست های کثیفی را که دستکش مخملین بر دست کرده است را خواهد شکست. ما نشان می دهیم که مردمی وفادار هستیم که در برابر مشکلات مقاومت می کنیم و هرگز در مقابل نفوذ  شیطنت های دشمن کوتاه نمی آییم.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد