Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

گلایه مسئول کانون بسیج هنرمندان ابرکوه از مسئولان؛

مهردشت 15 سال است نام شهر را یدک می کشد/ شهر مهردشت قابلیت ایجاد نهاد فرهنگی و هنری را دارد


مسئول کانون بسیج هنرمندان ابرکوه از اینکه مهردشت نزدیک 15 سال نام شهر را یدک می کشد و جای خالی نهاد فرهنگی هنری در آن حس می شود، از مسئولان مربوطه گلایه کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، رضا عباسی مهرآبادی مسئول کانون بسیج هنرمندان ابرکوه به همراه هیئت اجرایی افتتاحیه هفتمین جشنواره کشوری شعر بسیج «قدقامت زخم» با مسئولان بخش بهمن و شهر مهردشت دیدار کردند.

عباسی مهرآبادی دبیر اجرایی این جشنواره ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیت اعضا اظهار کرد: قطعاً بدون حمایت مسئولان و یاری جوانانی که در طول مدت زمان کم چند روزه برای این برنامه تلاش کردند، این کار نشدنی بود و ما قدردان حمایت عوامل مربوطه و نیروهای زحمتکش شهرداری هستیم.

وی افزود: افق نگاه ما جذب علاقه مندان به هنر در سطح شهرستان، پرورش نیروی مستعد، قرار گرفتن در خط مقدم جبهه جنگ نرم فرهنگی و هنری و برگزاری جشنواره هایی در سطح بین المللی در سایه حمایت مسئولان است.

عباسی با اشاره به همکاری با صداوسیما مرکز یزد در تولید مستند میراث محرم ابرکوه و برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره سراسری شعر بسیج، که مهمترین برنامه های اخیر کانون است، گفت: انتظار می رود متولیان فرهنگ شهرستان همچون سایر مسئولان، به کانون بسیج هنرمندان ابرکوه نگاه ویژه ای داشته باشند و همکاری شان با این کانون گسترده تر شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان ابرکوه ضمن بیان تلاش ها و مشقت های اعضا برای برگزاری جشنواره مذکور، تأکید کرد: در فرصت کوتاه جهت برگزاری جشنواره، بیشترین زمان سپری شده صرف آماده سازی سالن امامزادگان محل برگزاری نماز جمعه و اجرای سن شد، که انتظار می رفت برخی مسئولین شهرستان و استان در این برهه به طور جد برای حل این مشکل وارد میدان شوند.

وی خاطر نشان کرد: هر ساله با توجه به استعداد و پتانسیل بسیار عظیم و عجیبی که در رشته های مختلف در بخش بهمن و مهردشت وجود دارد، نزدیک به 5 برنامه فرهنگی و هنری گسترده در این منطقه برگزار می شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: اما متاسفانه نزدیک به 15 سال است این منطقه نام شهر را یدک می کشد و هنوز هیچ نهاد فرهنگی و هنری در این شهر مستقر نشده است. هیچ گونه زیرساختی برای اینگونه برنامه ها وجود ندارد.

عباسی در پایان گفت: از این رو با توجه به نیاز این شهر به یک نهاد فرهنگی و با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، دفتری از بسیج هنرمندان ابرکوه در شهر مهردشت دایر شد، که در حال ارائه خدمات و برنامه های هنری به مردم شهر است.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


محمدرضا
سلام
دستتون درد نکنه که برای آبادی محلتون تلاش میکنید خدا قوت
تشکر
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ ۱۷:۲۶.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد