Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نقوی

هرجای دولت دست می‌گذاریم یک فاجعه پیدا می‌شود/سه سال از عمر دولت گذشته؛امسال سال پاسخگویی است


نماینده مردم ورامین در خصوص حاشیه‌سازی‌های مسئولان دولتی اظهار داشت: ما توصیه می‌کنیم به همه‌ی اعضای دولت که به جای حاشیه سازی و حاشیه‌پردازی و ملاقات‌های بیهوده، مشکل امروز کشور را حل کنند و به درد مردم برسند.

به گزارش سرو ابرکوه، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درمصاحبه با راه دانا؛ در خصوص حاشیه‌سازی‌های مسئولان دولتی اظهار داشت: ما توصیه می‌کنیم به همه‌ی اعضای دولت که به جای حاشیه سازی و حاشیه‌پردازی و ملاقات‌های بیهوده، مشکل امروز کشور را حل کنند و به درد مردم برسند.

 

وی با اشاره به مشکلات اجتماعی و اقتصادی که در کشور وجود دارد افزود: ملت ایران فتنه‌گران را می‌شناسند و هرگز هم اجازه میدان‌داری به فتنه‌گران در این کشور را نمی‌دهند، لذا دولت‌مردان هم به فکر کار و تلاش و خدمت‌رسانی به مردم باشند.

 

نماینده مردم ورامین با بیان اینکه سه سال از عمر دولت گذشته است و مسئولان دولتی باید سیاسی‌کاری را کنار بگذارند گفت: امسال سال پاسخگویی دولت است، دولت باید پاسخگوی اقدامات و فعالیت‌های خود باشد به وعده‌های اقتصادی خود عمل کند و به فکر حل بحران‌های بیشماری که مثل بحران‌ حقوق‌های نجومی هستند باشد.

 

نقوی حسینی عنوان کرد: اصلا معلوم نیست وضعیت مدیریت در این دولت چگونه است و در هرکجای این دولت که دست می‌گذاریم یک فاجعه از آن پیدا می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ص

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد