Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)؛

پرستاران ابرکوه با امام جمعه دیدار کردند


همزمان با گرامیداشت میلاد اسوه مقاومت، صبر و تقوا حضرت زینب کبری(س)، پرستاران بخش بهداشت و درمان بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) با امام جمعه ابرکوه دیدار کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز همزمان با گرامیداشت میلاد اسوه صبر، حضرت زینب (ص) و روز پرستار، جمعی از پرستاران شبکه بهداشت و بخش درمان بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) به همراه دکتر عسگر نژاد رئیس شبکه بهداشت شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیمی حسینی امام جمعه ابرکوه دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام حسینی در جمع پرستاران اظهار داشت: ایجاد همسویی لازم در جهت رشد و ارتقاء بخش بهداشت و درمان یکی از ضرورت هایی ست که مورد مطالبه مردم می باشد که مسئولین باید پاسخگوی این مطالبات باشند.

وی خاطر نشان کرد: اگر امروز شاهد رشد همه جانبه بیمارستان و ارتقاء سطح درمان و مطالبات درمانی هستیم، این نتیجه تلاش های مجدانه مسئولین گذشته و فعلی می باشد که امروز به سرانجام رسیده است؛ اما با همه این توصیفات ما و همگی مسئولین مدیون حمایت های مردم هستیم.

امام جمعه ابرکوه در پایان تصریح کرد: ما همچون همیشه در عرصه های مختلف بهداشت و درمان حامی پرستاران، پزشکان، بهورزان، بهیاران، مدیران و ... خواهیم بود تا همگی در راستای هدف خدمت به مردم بتوانیم به بهترین شکل ادای تکلیف کنیم




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد