Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال و حرفه‌آموزی ابرکوه:

کمک 21 میلیارد ریالی خیّرین ابرکوه 29 زندانی جرائم مالی غیر عمد را آزاد می‌کند


رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال و حرفه‌آموزی ابرکوه، گفت : امیدواریم در یازدهمین جشن گل‌ریزان شهرستان با کمک بیش از 21 میلیارد ریالی خیّرین، زمینه آزادی 29 زندانی جرائم مالی غیر عمد فراهم شود.

علی عظیم پور رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال و حرفه‌آموزی شهرستان ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل‌بیت علیهم‌السلام، اظهار کرد : جشن گل‌ریزان ابرکوه جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیّرین به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، فردا شب پنج‌شنبه در تالار ارم هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

عظیم پور گفت : امسال در این جشن با کمک نقدی بیش از 21 میلیارد ریال خیّرین، می‌توانیم زمینه آزادی 29 زندانی که شامل 15 نفر محکومین مالی غیر عمد و 14 نفر پرداخت مهریه هستند، را فراهم کنیم.

ابرکوه صاحب رتبه نخست کشوری در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در گل‌ریزان
وی افزود : همیشه مردم شهرستان شور و شوق بی‌نظیری در کمک به همنوعان خود داشته و دارند، چنانچه سال گذشته ابرکوه، با جمع‌آوری مبلغ 3 میلیارد و 276 میلیون و 500 هزار ریال، رتبه نخست کشوری را در بین شهرهای زیر 100 هزار نفر به خود اختصاص داد، همچنین سال 95 رتبه دوم را به دست آورد.

رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال و حرفه‌آموزی ابرکوه، ابراز امیدواری کرد : امسال نیز علیرغم برخی کاستی‌ها و کمبودهایی که وجود دارد، باهمت مضاعف نیکوکاران، ابرکوه در یازدهمین جشن گل‌ریزان و امر خداپسندانه آزادی زندانیان، پیشتاز خواهد بود.

عظیم پور، با تأکید بر اینکه کلیه کمک‌های خیّرین صرف آزادی زندانیان نیازمند می‌شود، تصریح کرد : با توجه به اینکه در این شرایط اقتصادی خانواده‌های زندانیان تنها بوده و زجر می‌کشند، مردم برای برگرداندن آرامش و آسایش به آنها، با انفاق برای رفع این موانع اقدام کنند، زیرا مشکلات مالی و عجز پرداخت حق شاکی ممکن است برای هرکسی پیش بیاید.

وی ضمن یادآوری این مطلب که زندان راهکار رفع مشکلات مالی و پرداخت بدهی نیست، خطاب به مردم شهر تقاضا کرد : چه خوب است با سعه‌صدر، گذشت و رفع اختلافات آرامش را به خانواده‌های طلبکاران و بدهکاران هدیه کنیم و با بالا بردن آستانه صبر خود به بدهکاران فرصت دهیم که بدهی خود را پرداخت کنند و طلبکاران به طلب خود برسند.

انتهای پیام/ف 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد