Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

دکتر موحدی:

140 ورزشکار معلول در ابرکوه فعالیت می کنند


رئیس اداره بهزیستی ابرکوه گفت: 140 ورزشکار معلول به صورت سامان یافته در این شهرستان ورزش می کنند.

به گزارش سروابرکوه، دکتر قاسم موحدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 844 معلول در اداره بهزیستی تشکیل پرونده داده اند.

وی افزود: در حال حاضر 140 ورزشکار معلول به صورت سازمان یافته در این شهرستان به فعالیت ورزشی مشغول شده اند و تلاش ما سوق دادن تمامی افرادی است که قادر به ورزش هستند.

موحدی با بیان این که بهزیستی در راستای توانمند سازی جسمانی راهکاری را مهمتر از انجام ورزش نمی داند، اظهار داشت: در حال حاضر و با تلاش همگانی علاوه بر فراهم کردن حضور ورزشکاران در ورزش پینگ پنگ، تمهیداتی برای استفاده دیگر ورزشکاران از برخی از سالن های ورزشی فراهم شده است.

وی با اشاره به این که تلاش می کنیم تا پتانسیل های ورزش معلولان شهرستان شناسایی شود، عنوان کرد: در حال حاضر ورزشکاران صاحب مقام در سطح کشور در ابرکوه وجود دارند و سعی خواهیم کرد علاوه بر حمایت از آنان راهکارهایی را برای شناسایی دیگر ورزشکاران به کار بگیریم.

موحدی خاطرنشان کرد: گسترش ورزش در این قشر یک نیاز ضروری به حساب می آید که باعث کاهش هزینه های بازتوانی و کاهش آسیب های ناشی از معلولیت می شود و همچنین از افزایش معلولیت ها جلوگیری می کند.

وی افزود: انتظار داریم مسئولان استان و شهرستان نیز هر چه بیشتر یاری رسان ما در امر گسترش ورزش به خصوص ورزش های همگانی در بین این افراد باشند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد