Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های یزد:

16 آذر، روز تولد «مرگ بر آمریکا» بود


مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان یزد در مراسم یادواره 10 شهید طلبه و دانشجوی ابرکوه، گفت: 16 آذر روزی است که دانشجویان، مقابله با آمریکا را آغاز کردند و می توان گفت این روز، تولد شعار «مرگ بر آمریکا» است.

به گزارش سرو ابرکوه حجت الاسلام حر زاده مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان یزد در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد ابرکوه اظهار کرد: 16 آذر روزی است که دانشجویان ایران مقابله با آمریکا را به عنوان یک استکبار جهانی آغاز کردند و می توان گفت این روز، روز تولد شعار «مرگ بر آمریکا» است.


حر زاده ضمن اشاره به سخنان رهبری که فرمودند، شما داخلی ها همدیگر را رها کنید، مشکل اینجا نیست، باید بتوانید تشخیص دهید که اصل مشکل، آمریکا است، تصریح کرد: عده ای تصور می کنند که ما با آمریکا دشمن هستیم اما در واقع این آمریکا است که سالیان دراز است دشمنی  با ایران را آغاز کرده و این موضوع در اعترافات آنان نیز به چشم می خورد.


وی کودتای سال 32، کودتای نوژه، به آتش کشدین ناو ایران در سال 67، نابود کردن هواپیمایی مسافربری ایران، حمایت از صدام در جنگ 8 ساله، فتنه سال 88، راه اندازی شبکه های ماهواره ای برای از بین بردن بنیان خانواده های ایرانی و ... را برخی از علل سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و شناخت آمریکا به عنوان یک استکبار، معرفی کرد.


مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان یزد خاطرنشان کرد: کشورهای غربی با حمایت آمریکا در تلاش هستند که با ساخت سریال های ماهواره ای و سهولت دسترسی به آنها برای ایرانیان و کشورهای مسلمان، مسائلی همچون همجنس گرایی، ازدواج سفید، مدگرایی، مصرف گرایی و ... را ترویج کنند و در نهایت به هدف شوم خود که همانا مقطوع النسل کردن مسلمانان است دست یابند.


حجت الاسلام حر زاده تأکید کرد: اختلاف افکنی بین مردم ایران با علم کردن جناح گرایی و همچنین پرورش گروهک های تروریستی همچون داعش، از جمله ترفندهایی است که آمریکا برای نابودی ایران و مسلمانان بکار بسته است.


وی یاآور شد: قرن ها بود که ایران مورد تکریم و احترام کشورهای دیگر قرار نمی گرفت، اما امروزه کشورهای 1+5 برای مذاکره با  ایران از هر راهی اقدام می کنند و ایران را یکی از قدرت های برتر می دانند. این موضوع نشان دهنده اقتدار، عزت و استقلال ایران می باشد که به پای آن خون های بسیاری ریخته شده است.


انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد