Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکمیته امداد ابرکوه:

240 مددجوی ابرکوهی در «دوره های آموزش خانواده فصل پاییز» کانون شهید چمران شرکت کردند


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: تعداد 240 مددجو، در 6 دوره 12 ساعته برنامه های فصل پاییز آموزش خانواده در کانون شهید چمران شرکت کردند.

سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) ابرکوه، در گفتگو با سرو ابرکوه، با بیان این خبر اظهار کرد: 6 کارگاه آموزش گروهی با موضوعات تربیتی، اخلاقی و مشاوره ویژه فصل پاییز، در کانون شهید چمران برگزار شد.

مدیر کمیته امداد افزود: 3 دوره آموزشی سبک زندگی دینی، تقویت و رشد ایمانی، با حضور 120 نفر از زنان سرپرست خانوار، زنان مطلقه و نوجوانان در آستانه بلوغ با مربیگری روحانیون به مدت 6 ساعت برگزار شد، که پیش از برگزاری نیازسنجی از خانواده ها صورت گرفت.

حسینی بیان کرد: دوره آموزشی نقش ازدواج و باروری در تحکیم نهاد خانواده، با حضور 25 نفر از جوانان در آستانه ازدواج و کارگاه نقش مدیریت اقتصادی زن در خانواده با حضور 15 نفر از همسران جوان عضو کانون به مدت 4 ساعت با مربیگری کارشناسان مشاوره کمیته امداد برگزار شد.

این مقام مسئول گفت: دوره آموزشی شیوه های دعوت فرزندان به نماز نیز با حضور 20 نفر از زنان سرپرست خانوار دارای فرزند، با هدف آشنا کردن مادران با روش های دعوت کودکان و نوجوانان به دینداری در عصر تکنولوژی، به مدت 2 ساعت و با مربیگری طلاب متخصص در این زمینه از حوزه علمیه ابرکوه صورت گرفت.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد