Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه:

70 کارت همیار طبیعت در ابرکوه صادر شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه گفت: برای حفظ، احیاء ، توسعه، ترویج و ارتقای فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی 70 فقره کارت همیار مردمی طبیعت از سوی اداره کل استان یزد صادر و به متقاضیان تحویل شد.

به گزارش سرو ابرکوه، سید احمد هدایت اظهار کرد: برای حفظ وحراست بیشتر از عرصه های منابع طبیعی پیش بینی می شود همیاران افتخاری طبیعت به 100 نفر برسد.


وی افزود: دراجرای این طرح علاقه مندان و دوستداران منابع طبیعی به طور داوطلبانه و با آموزش های لازم درعرصه های حفاظت از منابع طبیعی ، اطفاء حریق و کنترل ورود و خروج دام به مراتع به عنوان همیار مروج و محافظ طبیعت به طور افتخاری همکاری می کنند.


وی بابیان اینکه پیش بینی می شود همیاران افتخاری طبیعت به 100 نفر برسد افزود: این همیاران افتخاری طبیعت از شوراهای اسلامی ، دهیاریها و بهره برداران روستایی با این اداره همکاری می کنند.


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه خاطرنشان کرد: شهرستان ابرکوه دارای 480 هزار هکتارمساحت عرصه های منابع طبیعی ، شامل اراضی بیابانی، کویری و مرتعی است با توجه به شرایط اقلیمی خاص این شهرستان ، دارای 229 هزار هکتار اراضی بیابانی و 236 هزار هکتار مرتع است.


ایرنا؛




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد