Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد:

«بوستان ملت» ابرکوه با برنامه های فرهنگی آماده پذیرایی میهمانان نوروزی


معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی در 14 مکان گردشگری استان یزد در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدندا ضمن تبریک پیشاپیش سال 96 و میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) بابیان اینکه بسیج در نظر دارد در ایام نوروز در تفرج‌گاه‌ها و اماکن زیارتی و گردشگری حضور داشته و در راستای افزایش نشاط و امید افزایی در این اماکن، برنامه‌های فرهنگی مؤثر اجرا کند.

«سعید دهقان» اظهار کرد: «حسینیه امیر چخماق، امامزاده سید جعفر محمد(ع)، پارک آزادگان و مدرسه ضیائیه» در یزد، « پارک ملت » ابرکوه، «سرچشمه هرات» خاتم، « پارک کوثر، غربال‌بیز، کوه ریگ » در مهریز، «پارک بهاران» میبد و «پارک اشکی» اشکذر، 14 مکانی هستند که بسیج در ایام نوروز در آنجا برنامه اجرا می‌کند.

وی برگزاری نماز جماعت، اجرای برنامه‌های متنوع جنگ شادی به مناسبت‌های مختلف ازجمله ولادت حضرت زهرا(س)، برگزاری مسابقات طناب‌کشی، فوتبال دستی، والیبال و فوتبال در برخی از اماکن، برپایی غرفه‌های مشاوره، غرفه ویزیت رایگان و گرفتن قند و فشارخون، غرفه خوشنویسی و نقاشی کودک را از برنامه‌های فرهنگی سپاه در ایام نوروز عنوان کرد.

دهقان عنوان کرد: سپاه در عین خدمت‌رسانی، ایجاد سرگرمی، نشاط و امید افزایی درصدد اصلاح وضعیت فرهنگی پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها است و در این ایام امربه‌معروف و نهی از منکر با رویکرد اصلاح رفتار و تذکر برای رعایت حجاب اسلامی انجام می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد دایر شدن کافه شهدا را مهم‌ترین برنامه نوروز 96 در برخی از اماکن تفریحی ازجمله مدرسه ضیائیه یزد اعلام کرد.

وی گفت: اجرای برنامه‌ها از 28 اسفند 95 همزمان با ولادت حضرت‌زهرا(س) آغاز و تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت.

دهقان تأکید کرد: هدف اجرای برنامه‌های فرهنگی اصلاح وضعیت فرهنگی اماکن تفریحی و گردشگری در ایام تعطیلات است.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد