Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در آستانه 38 سال پیروزی انقلاب؛

«جشن پیروزی انقلاب» در ابرکوه برگزار شد + عکس


250 بانوی ابرکوهی در زینبه محله اردی شهر مهردشت پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش سرو ابرکوه، در این مراسم که 250 بانوی ابرکوهی حضور داشتند محمود سعیدی کارشناس مسائل سیاسی شهرستان اظهار کرد: عواملی که در پیروزی انقلاب اسلامی موثر بود می تواند در ماندگاری آن نقش موثری داشته باشد.

سعیدی پیاده کردن اسلام راستین را از اهداف مهم انقلاب برشمرد و گفت: بیداری اسلامی، مقاومت مردمی در مقابل ظلم، رشد ارزش هایی چون جهاد و شهادت نشان دهنده تاثیر فراوان انقلاب بر جامعه بین الملل است.

سعیدی اطاعت محض مردم از ولی فقیه و مراجع تقلید را از دیگر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن 57 بیان کرد و گفت: مردم در سال های 42 تا 57 به سختی سخنان امام را می شنیدند اما وقتی دستورات به آنها می رسید از هیچ تلاشی برای عملی کردن آن کوتاهی نمی کردند و امروز نیز باید مردم نسبت به دستورات رهبر انقلاب اینچنین باشند.

سعیدی مشارکت مردم در صحنه های مختلف و انتخاباتی را از برکات انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمن حضور مردم در همه صحنه ها را رصد می کند و مردم تا کنون بالاترین مشارکت را در تمامی صحنه ها بویژه انتخابات و راهپیمایی ها داشته اند.

وی رتبه های برتر علمی جهان، کاهش مرگ و میر کودکان و زنان بعد از انقلاب، ریشه کن شدن بی سوادی، پیشرفت های نظامی در ساخت بالگرد و تانک و موشک و... را از مهمترین دستاوردهای انقلاب تا کنون نام برد.

اجرای سرود، اهداء جوایز به برگزیدگان مسابقات از دیگر برنامه های این مراسم باشکوه بود.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد