Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

جذاب ترین فیلم برای کودکان با تخفیف ویژه؛

«شاهزاده روم» بر پرده نقره ای سینمای ابرکوه اکران شد


فیلم سینمایی «شاهزاده روم» که تاکنون در بسیاری از سینماهای ایران و جهان اکران شده در ابرکوه هم به روی پرده سینما فرهنگ رفت.

به گزارش سرو ابرکوه، حمیدرضا بصیری کارشناس امور هنری اداره ارشاد شهرستان اظهار کرد: این انیمیشن که به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان تولید شده و در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر مورد تقدیر قرار گرفته درباره زندگی پرنسسی مسیحی و پاک‌دامن به نام «ملیکا» نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در نهایت مادر امام عصر (عج) می‌شود.

بنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه وی افزود: شاهزاده روم با کیفیتی همتراز انیمیشن‌های بین المللی و با شعار فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید؛ ظرفیتی را برای حضور کودکان و خانواده ها در سینما فراهم آورده تا خانواده ها و اقشار مختلف را به سالن های سینما بکشاند.

امیرحسین خاموشی مسئول سالن سینما فرهنگ ابرکوه نیز در مورد سانس های فیلم مذکور گفت: انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» برای مدارسی که به صورت گروهی از فیلم دیدن کنند با تخفیف ویژه در سانس 9 صبح اکران خواهد شد و اکران عمومی فیلم مذکور نیز ساعت 19 خواهد بود.

 

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (4 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد