Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در مرحله فینال رقابت ها؛

«شهدا مهردشت» نائب قهرمان رقابت های فوتسال جام شهدای مدافع حرم میبد شد


در رده سنی جوانان ۶ تیم با هم به رقابت پرداختند که در روز پایان ماهان ایده آل با غلبه بر شهدا مهردشت ابرکوه به مقام قهرمانی رسید و تیم ستاره به رتبه سوم دست یافت.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از میبد خبر؛ مسابقات قهرمانی فوتسال جام شهدای مدافعان حرم با معرفی تیم های برتر در شهرستان میبد به پایان رسید.

مسابقات فوتسال جام شهدا مدافع حرم و شهید محسن حججی در چهار رده  نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت 25 شب  از اول شهریور ماه سال جاری در سالن شهدای میبد برگزار شد.

در رده  سنی نونهالان ۹ تیم حضور داشتند که تیم های استقلال میبد، آریا و سرافراز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در گروه سنی نوجوانان 9  تیم در ۲ گروه به رقابت پرداختند که سرانجام تیم شهید محسن حججی میبد نتیجه را به پرسپولیس در فینال واگذار کرد و پرسپولیس قهرمان مسابقات نوجوانان شد در این رقابت تیمهای شهید حججی  و  یاران  رتبه های دوم و سوم مسابقات را بخود اختصاص دادند.

در رده سنی جوانان ۶ تیم با هم به رقابت پرداختند  که در روز پایان ماهان ایده آل با غلبه بر شهدا مهردشت ابرکوه به مقام قهرمانی رسید و تیم ستاره  به رتبه سوم دست یافت.

رقابتهای  نفس گیر جام شهدا  در رده سنی بزرگسالان بود جایی که ۶ تیم در این گروه حضور داشتند که پس از ۲۴ روز  رقابت جانانه سرانجام  سفیر به مقام سومی رسید و در آخرین بازی این جام که فینال بزرگسالان بود تیم ماهان ایده آل با غلبه بر ستاره خانقاه به مقام قهرمانی رسید.


 

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد