Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در دیدار با استاندار یزد؛

ابرکوه نیازمند توجه ویژه مسئولین می باشد


حجت الاسلام حسینی در دیدار با استاندار یزد در فرمانداری ابرکوه گفت: با توجه به اینکه ابرکوه یکی از ابعاد برجسته فرهنگی استان به شمار می رود، نیازمند توجه ویژه مسئولین می باشد.

123

به گزارش سروابرکوه، سفر میرمحمدی استاندار یزد به ابرکوه به منظور دیدار از مراسم عزاداری مردم این شهرستان به دعوت حجت الاسلام حسینی امام جمعه صورت گرفت.

در این دیدار که با حضور مسئولین شهرستان در محل فرمانداری ابرکوه صورت گرفت، پاره ای از مسائل و مشکلات مرتبط با امور عمرانی، فرهنگی و توسعه شهری مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه شهرستان ابرکوه، مهد علم و فرهنگ، خواستگاه علماء و فرزانگان و بوستان شعر و ادب است گفت: نبود فضای مناسب فرهنگی و تفریحی و اقامتی مناسب یکی از معضلاتی است که سد راه رشد فرهنگ و هنر شهرستان قرار دارد.

وی در خصوص مساعدت و همیاری استانداری و تاکید بر رشد و تقویت بنیه علمی و فرهنگی و محوریت دادن به اماکن ارزشی و آثار باستانی گفت: احداث سینما، سالن های بزرگ چند منظوره و هتل از جمله مواردی است که کمک شایانی به توسعه فرهنگ و جهت بخشی به فعالیت نخبگان در این شهر می کند.

حسینی به نامناسب بودن بافت شهری اشاره کرد و اذعان داشت: پس از انقلاب هیچ اقدام مناسبی در امر شهرسازی در ابرکوه صورت نگرفته است و خیابان های موجود، به جز خیابان اصلی شهر که نیم قرن پیش اجرایی شده است، هیچ گونه وجاهت شهری ندارد.

وی با توجه به وضعیت نامطلوب امور عمرانی و اقتصادی گفت: زیر ساخت های اقتصادی ابرکوه در ضعیف ترین وضع ممکن قرار دارد و نیاز مند توجه ویژه مسئولین می باشد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد