Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه یزد در خطبه نماز عید قربان:

اتحاد بین مسلمین تبلیغات سوء وهابیت را بی اثر می کند


امام جمعه و نماینده ولی فقیه یزد در خطبه نماز عید قربان گفت: با اتحاد بین مسلمین تمام دشمنی و تبلیغات سوء وهابیون و کسانی که بویی از قرآن و ائمه اطهار را نبرده اند، بی اثر می شود.

به گزارش سروابرکوه به نقل از یزد رسا، امام جمعه و نماینده ولی فقیه یزد در خطبه نماز عید قربان در مسجد روضه محمدیه (حظیره) ضمن تبریک به تمام ملسمین به ویژه مردم دارالعباده یزد به مناسبت عید فرخنده قربان، اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهمی که حضرت ابراهیم(ع) را به چنین مقام بزرگ و عالی رساند، شناخت و معرفت وی نسبت به خداوند بود و هیچ چیز جز درگاه خداوند متعال برایش معنا نداشت.

آیت الله محمد رضا ناصری با بیان اینکه عید قربان به معنای برگشت و نزدیک شدن است، افزود: افراد باید در این رو گذشته خود را کنار گذارند و با پوشیدن لباس عمل صالح  به سوی خداوند متعال که تنها هدایتگر انسان به سوی کمال و بزرگی است بازگردند.

وی در ادامه تاکید کرد: انسان باید تمام هم وغمش به دنیای بعد از مرگ باشد و با اطاعت و پیروی از دستورات الهی زمینه ارتکاب گناه را از خود دور کند و آخرت خود را بسازد.

ناصری با بیان اینکه امروز باید مسلمانان بیشتر از قبل با هم متحد و یکپارچه باشند، گفت: با اتحاد بین مسلمین تمام دشمنی و تبلیغات سوء وهابیون و کسانی که بویی از قرآن و ائمه اطهار را نبرده اند، بی اثر می شود.

وی تصریح کرد: انسان کشتن و بیگناه کشتن دستور اسلام نیست بلکه دستور اسلام متحد بودن، امر به معروف و نهی از منکر و هدایت انسان به کمال است نه اینکه به واسطه جنگ، قتل و خونریزی اهداف خود را پیش ببریم.

ناصری با بیان اینکه تاکنون صد ها هزار مسلمان در راه اسلام کشته شده اند، اذعان کرد: مگر می توانند میلیارد ها مسلمان و شیعه را با انفجار، ترور و فتوا های کذایی که معلوم نیست از چه کتاب و رساله ای می گیرند، را کشت.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان همیشه در کمین هستند و باید آن ها را بشناسیم، ابراز کرد: پیروی از سیره ائمه و ولایت تنها راهی از که می توانیم از گزند دشمنان دور باشیم و از امتحان الهی سربلند بیرون آئیم.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد