Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


آتش خشونت ما از جنس خون نیست


شاعر جوان ابرکوهی دانشگاه را مرکزی برای پرورش نیروهای تنومند در زمینه فرهنگ و دانش دانست و گفت: وقتی رهبرمعظم انقلاب برای بیان موضوع مهم آتش به اختیار دانشگاه را انتخاب می کند و دانشجویان را خطاب قرار می دهد یعنی امیدش به این مرکز است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدهنر؛ شاعر جوان ابرکوهی نوشت:
 
دانشگاه مرکزی است برای پرورش نیروهای تنومند در زمینه فرهنگ و دانش است. وقتی رهبرمعظم انقلاب برای بیان موضوع مهم #آتش_به_اختیار دانشگاه را انتخاب می کند و دانشجویان را خطاب قرار می دهد یعنی امیدش به این مرکز است.
 
وقتی از قرارگاه اصلی ناامید شده است و آنان را در حال قطع درختان تنومند انقلاب برای جمع آوری هیزم های دشمن می بیند فرمان می دهد آتش به اختیارید و من امروز می خواهم از همین هیزم ها قلم های قدرتمندی بسازم و آتش دشمن را خاموش کنم.
 
وقتی از دغدغه های آهنگ قبل از افطار می گوید یعنی سینما و موسیقی هم به عنوان مهم ترین عنصر تأثیرگذار در فرهنگ جامعه در خطر است و باید آتش به اختیار کار کرد.
 
وقتی برای #سند_ننگین_۲۰۳۰ فریاد می زند و عده ای فقط لبخند می زنند و در کمال وقاحت می گویند اشتباه به عرضتان رسانده اند یعنی آتش پیش روی نسل آینده در حال گداختن است،یعنی قوانین اسلام و قرآن،انقلاب و استقلال در خطر است و اگر سستی کنیم ذره ذره خواهد سوخت و من در حیرتم سوگندهایی که رئیس قرارگاه یاد میکند تا اسلام و نظام الهی را حفظ کند چقدر راحت و بدون دردسر شکسته می شود.
 
ما را #خشونت_طلب می نامند اما آتش خشونت ما از جنس خون نیست با هیزم های ایمان، غیرت ،از خودگذشتگی و کار جهادی آتش به پا می کند اما آنان که کربلا را درس مذاکره می دانند و معتقدند که زمان صلح است و مذاکره، و با دشمن باید مذاکره کرد بدانند که صلح تحمیل شده بر امام حسن بود که جنگ حسین را در پی داشت و کربلا درس مبارزه بود نه مذاکره...
رهبر انقلاب نگران است،نگران دوقطبی شدن جامعه که از طرف دشمن به صورت هماهنگ و منظم از ده ها سال قبل دراتاق های فکر در حال برنامه ریزی است.
 
دشمن کور خوانده است #اینجا_ایران_است، نیروهای انقلابی و مردمی حکم جهاد گرفته اند و محکم و استوار با رویی گشاده و قلبی پر از ایمان خود را به آتش دشمن می زنند و ایران را گلستان خواهند کرد.
 
زهرا غلامزاده مهرآبادی
 
انتهای پیام/ا.م



Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد