Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در بخش مسابقه عکس؛

اثر هنرمند ابرکوهی در جشنواره رویش حائز عنوان برتر شد


مسئول کانون بسیج هنرمندان ابرکوه علاوه بر کسب مقام نخست بخش نماهنگ، توانست مقام دوم بخش مسابقه عکس جشنواره استانی رویش را نیز بدست آورد.

به گزارش سرو ابرکوه، در پی برگزاری جشنواره استانی ادبی هنری رویش و کسب عناوین برتر این جشنواره توسط هنرمندان ابرکوهی، این بار رضا عباسی مهرآبادی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان، توانست مقام دوم بخش مسابقه عکس در بخش حرفه ای را به نام خود ثبت کند.

جشنواره رویش که در بخش های مختلفی از جمله تئاتر، سرود، کاریکاتور، پوستر، عکس، خاطره، شعر و نماهنگ، برگزار شده بود، در روز 27 بهمن ماه به کار خود خاتمه داد.

عباسی در رابطه با کسب این مقام اظهار کرد: مسابقه عکس جشنواره رویش در دو بخش حرفه ای و موبایلی و با موضوعات آرمان خواهی، رویش معنوی، فعالیت تشکلهای دانشجویی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی ایبرانی-اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

وی با بیان اینکه در بخش حرفه ای مسابقه عکس شرکت کرده بود، افزود: پس از بررسی بیش از 800 اثر ارسالی به دبیرخانه رویش، عکس «ما آمریکا را زیر پا می گذاریم» با موضوع آرمان خواهی و در بخش حرفه ای صاحب مقام دوم شد.

گفتنی است رضا عباسی که طراح پوستر جشنواره رویش است، پیش از این با نماهنگ «جامانده ام» با موضوع پیاده روی اربعین، توانسته بود جایگاه نخست این بخش را نیز ازآن خود کند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد