Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عصر امروز برگزار شد

اجتماع بزرگ بسیجیان ابرکوه با عنوان «شکوه ایستادگی»+ تصاویر


عصر امروز، اقشار مختلف بسیجیان ابرکوه، در اجتماع بزرگ «شکوه ایستادگی» در سالن معلم شهرستان شرکت کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، عصر امروز اجتماع بزرگ بسیجیان ابرکوه با عنوان «شکوه ایستادگی» با هدف نمایش اقتدار بسیجیان همیشه در صحنه، در سالن معلم شهرستان برگزار شد.


در این همایش اقشار مختلف بسیج شهرستان، از گردان های بیت المقدس و امام حسین(ع)، فاطمه الزهرا (س) و کوثر، تا بسیج محلات، ادارات و... حضور داشتند.


حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن در جمع بسیجیان اظهار کرد: بسیج شجره طیبه است که ریشه ای عمیق دارد و ثمره آن در جبهه های جنگ تحمیلی نمایان شد و امروز هم در حال خدمت رسانی به مردم و مستضعفین می باشد. لازمه حفظ انقلاب، حفظ بسیج است و حفظ بسیج یعنی اینکه روحیه و خلق و خوی بسیجی در جامعه حاکم باشد.


علیزاده یکی از شاخصه های اصلی بسیج را ولایت مداری دانست و افزود: بسیج سردمدار ولایت مداری و ولایت پذیری در عصر حاضر است و الگویی برای همگان در تبعیت محض از ولایت می باشد، که این شاخصه را از حضرت صدیقه طاهره (س) الگو گرفته است.


وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: ولایت مداری شامل سه اصل فهم اولویت ولایت، تسلیم و ذوب شدن در ولایت می باشد، که تا کنون ایران اسلامی را از خطرات و توطئه های دشمن به سلامت عبور داده است.


امام جمعه بخش بهمن خاطر نشان کرد: ولایت فقیه یکی از پایه های نظام اسلامی است، که امروز بیشترین هجمه دشمن علیه آن نشانه رفته است.


علیزاده بصیرت و آگاهی را یکی دیگر از شاخصه های مهم بسیج دانست و گفت: بسیجی باید عالم به زمان باشد و بداند نیاز امروز انقلاب اسلامی در چه چیزهایی خلاصه می شود و دشمن را بشناسد که با چه حربه ای وارد می شود. بسیجی باید هم جریان را خوب شناخته و به مردم معرفی کند و هم بصیرت افزایی کند.


وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بعد از برنامه هسته ای و برجام، بیش از 70 بار کلمه نفوذ را به کار بردند و متقابلا دشمن هم بیش از 70 بار کلمه تغییر نظام اسلامی را به کار برده است.


این مقام مسئول همچنین با اشاره به اهمیت استکبار ستیزی ابراز کرد: استکبار ستیزی ریشه در قرآن و دین دارد و نمی توانیم آن را دستخوش اتفاقات سیاسی بدانیم. مبازه با استکبار یعنی زیر بار زور نرفتن، زیر بار مداخله جویی و تحمیل قدرت متکبرین نرفتن.


وی ادامه داد: اگر چه استکبار ستیزی برای ما، هزینه هایی چون تحریم و تهدید در برداشته است، اما ملت ایران ثابت کرد، هر کجا در مقابل استکبار ایستادگی کرد، پیروز و سربلند بود.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد