Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن:

اختیارداران کشور با دروغ و تهمت، نظام را تخریب نکنند


امام‌جمعه بخش بهمن گفت: کسانی که درگذشته و حال، اختیاردار کشور بودند با دروغ و تهمت به دستگاه‌ها، مردم خصوصاً جوانان را نسبت به‌نظام و انقلاب بدبین نکنند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت‌الاسلام رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های امروز نماز جمعه ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت معصومه (س) و گرامیداشت 9 دی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی که در آستانه چهل‌سالگی قرار دارد، برکات زیادی برای ملت به ارمغان آورد و این کم‌لطفی است که کسی بگوید انقلاب برکاتی نداشت. زیرا همین برکات امروز موجب عصبانیت و ناراحتی دشمنان را فراهم کرده است.

حجت‌الاسلام علیزاده افزود: امروز مهم‌ترین برنامه دشمن ناامیدکردن مردم از طریق بزرگ‌نمایی مشکلات، ضعف‌ها و کاستی‌ها خصوصاً در شبکه‌های مجازی است، که با انتشار آمارهای بی‌پایه، ادعاهای دروغ، تخریب چهره‌های موردقبول و انکار موفقیت‌های انقلاب، به دنبال بدبین کردن مردم خصوصاً جوانان نسبت به‌نظام هستند.

وی بیان کرد: متأسفانه بعضی در داخل کشور به جهت بی‌تقوایی آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و دستگاه‌های اثرگذار کشور را متهم می‌کنند، اینها برای رسیدن به اهداف پست و حقیر سیاسی، دین را با سیاسی‌کاری همراه کرده و در راستای اهداف دشمن سخن می‌گویند و موجبات ناامیدی مردم می‌شوند.

علیزاده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: کسانی که درگذشته و حال، امکانات کشور در اختیارشان بوده حق ندارند؛ نقش مخالف بازی کنند و علیه کشور سخن بگویند. بلکه باید به‌دوراز تهمت و دروغ پاسخگوی مردم باشند و انتقاد کنند نه اینکه دائماً از روی خودخواهی و هوای نفس حمله کنند و دستگاه‌های کشور را زیر سؤال ببرند.

هدف ته‌ماندگان فتنه، ناچیز جلوه دادن حضور مردم در 9 دی است
امام‌جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: جريان فتنه سال 88 که با ادعا و اتهام تقلب در انتخابات، 8 ماه کشور را دچار التهاب کرد؛ برنامه‌ای مدون از سوي دشمنان خارجي جهت براندازی نظام بود. درواقع نقشه‌ای برای نابودی این کشور و ملت بود که با حضور مردم در حماسه 9 دی خاموش شد.

وی اذعان کرد: حماسه‌ای که امروز ته‌ماندگان سطل زباله فتنه، درصدد هستند آن حماسه عظيم مردمي و اقدام خیره‌کننده دفاع از ولايت و قانون اساسي، را ناچيز جلوه دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: به کوري چشم آنان ملت ایران؛ ملت بصيري است و هر روزي که احساس کند ارزش‌های انقلاب، آرمان‌های امام راحل و منويات مقام معظم رهبري درخطر است با تمام وجود در مقابل دشمنان خواهد ايستاد.

علیزاده بابیان فرمایشات حضرت امیرالمؤمنین (ع)؛ دشمن‌شناسی، استکبارستيزي و نداشتن اعتماد به استکبار جهاني را از مؤلفه‌های بصيرت معرفی کرد و گفت: باید پذیرفت و باور کرد که آمریکا دشمن درجه‌یک نظام جمهوری اسلامی است و نباید به حرف و وعده او عمل کرد. آنها که خودشان اقتصاد ورشکسته، فرهنگ مبتذل، خانواده‌های ازهم‌گسسته و فروپاشیده دارند، چگونه می‌خواهند به ما کمک کنند؟!

وی خاطرنشان کرد: 9 دی در تاریخ ماندگار شد و ملت از فتنه فتنه گران سربلند بیرون آمدند، اما فتنه‌ها تمام‌شدنی نیست فتنه بزرگی که دشمنان امروز طراحی کرده‌اند، جدایی مردم از ولایت است که به فضل خدا این آرزو را نیز به گور خواهند برد و ما امروز فریاد می‌زنیم: «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست».

اعتراف گورباچف به توجه نکردن به هشدارهای امام خمینی (ره) و نتیجه ناخوشایند آن
خطیب جمعه بخش بهمن با اشاره به فروپاشی شوروی دومین ابر قدرت دنیا تصریح کرد: امام راحل نیز این روزها را گوشزد می کردند و علت آن را عدم اعتقاد به خدا و نداشتن معنویت می دانستند همان مشکلی که غرب را به ابتذال کشیده و خواهد کشید.

علیزاده در پایان عنوان کرد: گورباچف بعدها به آن اعتراف کرد و در زمان فوت امام راحل گفت: اگر به دورانديشى و هشدارهای امام خمينى(ره) توجه مى‏كرديم شاهد چنين سرنوشت ناخوشايندى نبودیم و مخاطب پيام آيت ‏ا... خمينى؛ همه اعصار در طول تاريخ بودند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد