Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در دیدار کارکنان سپاه ابرکوه با فرماندار مطرح شد

از نظر رهبر در شاخصه اقتصاد نمره قبولی نگرفته ایم/ سند چشم انداز ابرکوه موفق بود به جز «جی تی ال» که روی زمین ماند/ فتنه انقلاب را واکسینه می کند


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به همراه تعدادی از کارکنان ناحیه، با فرماندار جدید شهرستان دیدار کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه به همراه برخی کارکنان ناحیه، با فرماندار جدید شهرستان دیدار کردند.

فاتحی ضمن آرزوی توفیق خدمت و موفقیت برای فرماندار، اظهار کرد: مجموعه و عوامل ناحیه مقاومت آمادگی دارند که در هر برنامه ای جهت رسیدن به توسعه و آبادانی شهر و پیشبرد اهداف متعالی امام راحل، رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار، وی را همراهی کنند.

هنوز رأی مردم به ولایت و نظام «آری» است
وی در ادامه گفت: مردم ابرکوه به دور از هر گونه سیاست زدگی و جناح بازی، در جریانات و مناسبت های مختلف مذهبی، ملی و نوع دوستی، وحدت و همبستگی خود را حفظ کرده اند.

فاتحی افزود: در اغتشاشات اخیر که دشمن می خواست کنترل مطالبات و خواسته های به حق مردم را به دست بگیرد و از این بستر نقشه های خود را اجرایی کند، موجب شد یکبار دیگر مردم اتحاد و همگرایی بی نظیر خود را در دفاع از ولایت و نظام به نمایش بگذارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد: ملت ایران ثابت کردند که هنوز رأی شان به جمهوری اسلامی و نظام، «آری» است و همچنان ستون انقلاب اسلامی را زیر خیمه ولایت، عاشورا و امام حسین (ع) حفظ می کنند. انقلابی که حاصل مجاهدت، تلاش و عمل شهدا است و شهدا همان افرادی هستند که خداوند در قرآن در موردشان گفت: عمل کسانی که در راه خدا کشته می شوند، ضایع نمی شود.

وی تأکید کرد: پس کسانی که خود را استکبار می دانند و در سازمان ملل صاحب تریبون و کرسی های بین المللی هستند، باید بدانند که این انقلاب نابود شدنی نیست. هر تلاشی که در داخل و خارج، ضد انقلاب انجام شود تأثیری در اصل و ریشه انقلاب ندارد و لذا فتنه هایی که علیه انقلاب اسلامی رخ می دهد، عاملی است برای واکسینه شدن انقلاب و افزایش مقاومت آن.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در پایان گفت: شاکله فتنه برای جامعه خوب است و موجب جداشدن صف منافقین از دیگران می شود.

لزوم توجه بیشتر به مشکلات حوزه آموزشی شهرستان و ارائه راهکارهای اساسی
حسن سالاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، عنوان کرد: هر کس در هر منصبی باید نسبت به وظایف خود آگاه باشد و انتظارات مردم از مسئولین و همچنین انتظارات مسئولین از مردم را مورد توجه قرار دهد.

سالاری افزود: مشکلاتی در مدارس وجود دارد که باید شناسایی و جهت رفع آنها راهکارهایی ارائه شود. باید از طریق حوزه آموزشی و مدارس، فرهنگ و ارزش های غنی در جامعه حاکم شوند.

وی تأکید کرد: فرزندان امانت الهی در دست ما هستند، لذا باید مسائل و موضوعات مربوط به آنها خصوصا در حوزه آموزشی و تربیتی مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، گفت: دانش آموزان مدیران جهادی آینده کشور هستند و هر چه فرهنگ اسلامی در جامعه ما گسترش پیدا کند، سود آن نصیب خود افراد جامعه می شود.

ملاک عمل طیف های مختلف در ابرکوه، مصلحت مردم است
محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه با اشاره به بررسی نمرات کتبی نهایی سوم دبیرستان سال 94 یکی از شاخصه های آموزش و پرورش استان، خاطر نشان کرد: ابرکوه یکی از شهرستان های مذهبی تر از دیگر شهرستانهای مدعی استان است، که نمرات دینی دانش آموزانش بالاتر از دیگر مناطق بود.

کاظمی نسب با بیان این آمار گفت: وقتی جامعه ای شناخت بهتری از مبانی دینی داشته باشد طبیعتاً تأثیر آن در رفتار افراد جامعه نمایان خواهد شد. چهره، اماکن مذهبی، حضور مردم در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و...، مراسمات مختلف، هشتم محرم و... مؤید این مطلب است که ابرکوه شهری مذهبی و روشنفکر است.

فرماندار ابرکوه خاطر نشان کرد: در نشستی با طیف های مختلف شهرستان متوجه شدم که هیچ کس دنبال جریانات سیاسی نیست و تنها ملاک عمل آنها صلاح و مصلحت مردم است.

با شروع سن تحصیل مسئولیت تربیت فرزندان از والدین ساقط نمی شود
وی در پاسخ به دغدغه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در خصوص مشکلات مدارس، گفت: عمده مسائل تربیت فرزندان بر عهده والدین است که با شروع سن تحصیل بخشی از آن به نظام آموزشی واگذار می شود، ولی در این زمان پدر و مادر احساس می کنند که این مسئولیت از آنها ساقط شده است.

کاظمی نسب افزود: این مشکل خاص مدارس شهرستان ابرکوه نیست، لذا باید تغییر نگرشی بین اولیاء و سپس سیستم آموزش و پرورش ایجاد کنیم.

این مقام مسئول در بخشی از صحبت های خود بیان کرد: ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی پاسخگوی همه نیازهای مدرن بشری در عرصه های سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی بوده است.

پروژه «جی تی ال» باید با جدیت پیگیری شود تا به اجرا برسد
وی با اشاره به نامگذاری سال های اخیر با موضوعات اقتصادی توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: این بحث نشان می دهد که همه شاخصه های این نظام موفق بوده است، به جز شاخصه اقتصادی که نتوانسته ایم توفیقاتی داشته باشیم.

فرماندار شهرستان اذعان کرد: در واقع از نظر رهبر معظم انقلاب نمره قبولی در اقتصاد نگرفته ایم. بر این اساس ایشان تأکید دارند که همه ارکان حکومتی، همه در حوزه اقتصاد مقاومتی کار کنیم تا پی از گذشت 5 دهه از انقلاب، کشور را به جایی برسانیم که همه نظام های مبتنی بر مادیات را بر باد فنا دهد و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) شود.

کاظمی نسب عنوان کرد: برنامه های خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی، صنعت، کشاورزی و دیگر چشم اندازهای سال 91 ابرکوه، به همت مسئولان قبلی اجرا شده است، به جز پروژه «جی تی ال» که روی زمین ماندهاست و باید با یک تلاش جدی و همگانی به مرحله اجرا برسد.

دعا کنید شرمنده مردم ابرکوه نشوم
وی ضمن تأکید بر اینکه چشم اندازهای ابرکوه نیاز به بازنگری دارد، ادامه داد: باید از همه افکار و سلایق جناح های سیاسی، قومی- قبیله ای در اداره و مدیریت شهرستان استفاده شود، تا آنچه در شأن مردم ابرکوه است و استعدادش را دارند، تحقق یابد.

فرماندار ابرکوه در پایان گفت: دعا کنید در این مسئولیت خطیر که بر عهده ام است، شرمنده 50 هزار نفر مردم ابرکوه نشوم.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد