Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در ادامه طرح مبارزه با ربا در شهرستان ابرکوه؛

استرداد 9 میلیارد ریال چک به صاحبش ماحصل توبه فرد ابرکوهی شد


دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، از توبه و استغفار فرد ابرکوهی و استراد 9 میلیارد ریال پول ربا به صاحبش خبر داد.

محمدحسین ابراهیمی دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد : صبح امروز در پی توبه و استغفار فرد ابرکوهی، مبلغ 9 میلیارد ریال پول ربابه صاحبش بازگرداننده شد.

ابراهیمی ادامه داد : پس از ابراز پشیمانی فرد مذکور و جلب رضایت شاکی، این مبلغ (که طی چند فقره چک انجام شده بود) با توافق طرفین به صاحبش عُودت داده شد.

وی تصریح کرد : در مدت‌زمان اجرای طرح مبارزه با ربا و رباخواری در شهرستان ابرکوه، توسط ناحیه مقاومت بسیج (اطلاعات سپاه) و دادگستری، تعدادی از افراد که آگاهانه یا ناآگاهانه قدم در این مسیر نهاده بودند، توبه کرده و اموال و پول‌های ربا را به صاحبانش بازگرداندند.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه، عنوان کرد : تاکنون حدود 40 میلیارد ریال مبالغ ربا در قالب چک، سفته، وجه نقد، ملک، زمین و کامیون، به صاحبانش پس داده شد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد : همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، لذا افرادی که خواسته یا ناخواسته اقدام به گرفتن یا دادن پول‌های ربا می‌کنند و لقمه‌های حرام وارد زندگی خانواده‌هایشان می‌کنند، بدانند درهای توبه برای همه باز است چراکه بازگشت همه انسان‌ها به‌سوی خدا است.

وی در پایان افزود : پس چه‌بهتر که قبل از اینکه در دادگاه الهی حاضر شویم و برای اعمال ناشایست خود پاسخی نداشته باشیم، عاجزانه با طلب استغفار و جبران حق‌الناس، مسیر آخرت خود را هموار کنیم.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد