Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


اشتباه راهبردی حسن روحانی


اشتباه بزرگ این است که رئیس‌جمهور دست به کاری بزند که به واسطه آن نفرت منتقدان نسبت به خودش را بیش از پیش تقویت کند و مع‌الاسف این، همان مسیری است که روحانی آن را دنبال می‌کند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدرسا؛ سخنان تند و رفتارهای همراه با فریب و ریاکاری در روزهای منتهی به انتخابات، پایگاه رأی منفی حسن روحانی را بیش از پیش تثبیت کرد. به طوری که سبک برخورد او در چند هفته اخیر، موجب شد حتی آن دسته از منتقدان و مخالفانی که تا قبل از آن، بیشتر به دلیل ناکارآمدی اجرایی و عملکرد اقتصادی، نگاه منفی به روحانی داشتند، از نظر اخلاقی نیز او را مورد انتقاد قرار دهند.

اما اشتباه راهبردی وی جایی است که اصرار دارد این رویکرد تند و غیراخلاقی را حتی بعد از انتخابات هم ادامه دهد، که متهم کردن رقبا به خشونت‌طلبی در اولین نطق بعد از پیروزی، نشانه‌ای از این رویکرد است. حسن روحانی احتمالا می‌داند، که پیروزی در انتخابات، تازه آغاز راه است و هر دولتی در مسیر اجرایی کشور کار سختی را پیش رو دارد.

در چنین شرایطی اشتباه بزرگ این است که رئیس‌جمهور دست به کاری بزند که به واسطه آن نفرت منتقدان نسبت به خودش را بیش از پیش تقویت کند و مع‌الاسف این، همان مسیری است که روحانی آن را دنبال می‌کند. یقینا نتیجه منفی این رویکرد برای روحانی، انگیزه‌ و تحرک بیشتر مخالفان و منتقدانش خواهد بود.  




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد