Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

عضو شورای عالی استان ها:

اعتبارات اولیه درمانگاه تامین اجتماعی در ابرکوه تامین شده است


عضو شورای عالی استان ها در دیدار کارکنان تامین اجتماعی ابرکوه با اعضای شورای اسلامی شهر گفت: تمام اعتبارات اولیه احداث درمانگاه تامین اجتماعی تامین شده است.

به گزارش سرو ابرکوه، تعدادی از پرسنل اداره تامین اجتماعی ابرکوه در محل دائمی شورا و به منظور فرارسیدن هفته تامین اجتماعی با اعضای شورای اسلامی این شهر دیدار کردند.

در این دیدار رضا ربانی، عضو شورای عالی استان ها ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته تامین اجتماعی و بهزیستی و تشکر از زحمات پرسنل خدوم این نهاد گفت: با توجه به لزوم احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان و با وجود اینکه تامین اعتبار اولیه جهت احداث انجام شده است امید است که در اسرع وقت اقدامات لازم صورت پذیرد.

در ادامه این دیدار سوالات متعددی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه در مورد بیمه شدگان، کارفرمایان مطرح شد و که حمیدی زاده رییس اداره تامین اجتماعی ابرکوه به تمام سوالات پاسخ داد.

در ادامه این جلسه حمیدی زاده، ضمن تشکر از اعضای شورای اسلامی و تلاش های بی وقفه آنها به ارائه گزارش هایی از تلاش های گسترده اداره متبوع و مشکلات آن پرداخت.

گفتنی است کلنگ درمانگاه تامین اجتماعی ابرکوه اسفند سال گذشته با حضور معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی به زمین زده شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد