Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامي ابرکوه خبر داد

افزایش 73 درصدي کشف سرقت ها و 51 درصدي كشف مواد مخدر در ابرکوه


فرمانده انتظامي ابرکوه گفت : کشف سرقت ها در 9 ماهه سال جاري 73 درصد و مواد مخدر 51 درصد، نسبت به مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ علیرضا صالحی گفت: با تلاش شبانه روزي و اقدامات پيشگيرانه عوامل انتظامي اين شهرستان، آمار کشف سرقت ها در شهرستان ابرکوه نسبت به مشابه سال قبل افزایش چشمگيري داشته است.

سرهنگ صالحی، با بيان اينکه کشف سرقت ها در 9 ماهه اول سال جاري 73 درصد نسبت به مشابه سال قبل افزایش داشته است، افزود : این امر رضایت مردمی از خدمات پلیس را به همراه داشته و این فرماندهی با بکار گیری تمام توان خود در راستای برقراری امنیت مطلوب و رضایت شهروندان از هیچگونه تلاشی دریغ نمی کند.

فرمانده انتظامی ابرکوه، موفقيت پليس را نتيجه تلاش شبانه روزي عوامل انتظامي اين شهرستان و بکار گيري اقدامات پيشگيرانه ازجمله تقويت گشت هاي خودرويي، کنترل مجرمان سابقه دار، طرح آموزش همگاني و هشدار پليسي در مساجد و مدارس، افزايش گشت هاي فوريتي پليس 110 و همچنين همکاري و تعامل بيشتر مردم با پليس دانست.

صالحی در بخشی از صحبت های خود عنوان کرد : مبارزه با مواد مخدر يکي از مطالبات و انتظارات به حق مردم و همواره از اولويت‌هاي اصلي ماموريت‌هاي پليس است.

وي ادامه داد : پلیس شهرستان ابرکوه و همکاري بسيار خوب شهروندان طرح‌هاي مختلفي را در خصوص برخورد و مبارزه با قاچاقچيان، تهيه و توزيع‌كنندگان انواع مواد مخدر در سطح شهرستان برنامه‌ريزي و عملياتي كرده است.

این مقام نظامی خاطرنشان كرد: در نتيجه اجراي اين طرح‌ها در 9 ماهه سال جاري كشفيات انواع مواد مخدر 51 درصد افزايش داشته است.

فرمانده انتظامي ابرکوه در پایان تصريح كرد: مبارزه با مواد مخدر يك موضوع اجتماعي است و بايد تمامي آحاد جامعه در اين راستا گام بردارند تا نتيجه مطلوب و مفيد گرفته شود.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد