Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه موقت ابرکوه:

اقتصاد؛ مسئله اول کشور است/ با برنامه‌ریزی بلندمدت از ساخت‌وسازهای غیراصولی جلوگیری شود


امام‌جمعه موقت ابرکوه، ضمن ابراز همدردی با سیل‌زدگان کشور گفت : در کنار مهربانی مردم با طبیعت، مسئولین نیز با برنامه‌ریزی بلندمدت از ساخت‌وسازهای غیراصولی و خطرآفرین، خودداری کنند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس حمیدی‌فر امام‌جمعه موقت ابرکوه، در خطبه‌های نماز با اشاره به نام‌گذاری سال به «رونق تولید» توسط مقام معظم رهبری، اظهار کرد : اهمیت این شعار در این است که اقتصاد و اوضاع معیشتی مردم مسئله اول کشور است.

اقتصاد؛ مسئله اول کشور است
حجت‌الاسلام حمیدی‌فر، بیان کرد : در همین راستا برای نجات کشور باید عالمانه، کارشناسانه، مجاهدانه برای خدا و با همت و همدلی مردم و مسئولین، مشکلات و موانع حوزه اقتصادی را رفع کرد.

با برنامه‌ریزی بلندمدت از ساخت‌وسازهای غیراصولی و خطرآفرین خودداری شود
وی، ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان سیل در مناطق مختلف کشور در نوروز 98 و تشکر از حضور به‌موقع نیروهای مسلح در این حوادث، گفت : باید حوادث طبیعی و سیلاب‌ها را جدی گرفته و به حریم رودخانه‌ها تجاوز نکنند.

خطیب موقت نماز جمعه ابرکوه، تأکید کرد : در کنار مهربانی مردم با طبیعت، مسئولین نیز با برنامه‌ریزی بلندمدت از ساخت‌وسازهای غیراصولی که آینده خطرآفرین خواهد بود، خودداری کنند.

حمیدی‌فر، با توجه به بحث حمایت آمریکا از صهیونیست برای الحاق بلندی جولان در خاک سوریه به اسرائیل که خوشبختانه در شورای امنیت شکست خورد، افزود : هدف آمریکا در این جریان صرفاً تأمین امنیت رژیم صهیونیست است.

12 فروردین 58 روز تحقق مردم‌سالاری دینی
وی، در بخش دیگر خطبه‌ها به واقعه تاریخی و سرنوشت‌ساز حضور 98 درصدی مردم در 12 فروردین سال 58، اشاره و تصریح کرد : این روز روز تحقق مردم‌سالاری دینی و ارائه یک حکومت جدید تحت عنوان جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت‌فقیه بود.

حمیدی‌فر، در آستانه 13 فروردین روز طبیعت که افراد برای طبیعت‌گردی از منازل بیرون می‌روند، خاطرنشان کرد : سیزدهم فروردین فرصتی مناسب برای دورهم بودن و به‌جا آوردن صله‌رحم است. حفظ طبیعت و نگهداری از آن به‌عنوان امانت الهی یک وظیفه است.

بعثت؛ پرچم علم و معرف برافراشت
امام‌جمعه موقت ابرکوه، با گرامیداشت سالروز قیام مردم یزد و شهادت امام موسی کاظم (ع)، گفت : 27 رجب سالروز بعثت پیامبر اسلام (ص) را در پیشرو داریم، که مهم‌ترین اهداف آن به استناد قرآن و روایات، تزکیه نفس، تعالی اخلاق و اِکمال (تکمیل شدن) بشر است.

وی ادامه داد : درواقع در روز مبعث که شریف‌ترین واقعه تاریخ اسلام و جهان است، پرچم علم و معرف برافراشته شد.

حمیدی‌فر در پایان ضمن تبریک سال نو، از دستگاه‌های دولتی به‌ویژه شهرداری، نیروی انتظامی، میراث، هلال‌احمر، اورژانس شهرستان جهت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی تقدیر کرد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد