Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه بخش بهمن:

آمارهای کاغذی روحانی با زندگی واقعی مردم تناسب ندارد


امام جمعه مهردشت گفت: آمارهاى كاغذى رئیس جمهور با واقعيت زندگى مردم تناسب ندارد و در تضاد است؛ چون ركود اقتصادى و بيكارى و فشارهاى معيشتى بقوت خود باقى است‏ و در حال وارد کردن آسیب جدی به مردم است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر به واقعه نهم ربیع الاول و سالروز امامت امام زمان(عج) اشاره و اظهار کرد: از ویژگی های منحصر به فرد دوران حكومت امام مهدی(ع) كه در روایات معصومین فراوان ذكر شده و مورد تأكید قرار گرفته است، استقرار عدالت اجتماعی از جمله عدالت در تقسیم بیت المال و توزیع ثروت های ملی و مردمی می باشد.

وی با بیان احادیثی در این خصوص افزود: در احادیث است که مهدی(عج) میان مردم، در تقسیم اموال به مساوات رفتار می کند به طوری که دیگر نیازمند و محتاجی یافت نمی شود.

دولت به فریاد مردم برسد/ پس وعده های انتخاباتی دکتر روحانی چه زمانی محقق می شود؟
امام جمعه بخش بهمن با بیان اینکه فقر و فساد در جامعه بیداد می کند افزود: باید دولت به فریاد مردم برسد، باید رئیس جمهور به وعده هایی که در انتخابات به مردم داد، جامه عمل بپوشاند، یکی از وعده ها ریشه کن کردن فقر و بیکاری بود ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

این مقام مسئول به گزارش های دکتر روحانی در روزهای گذشته و لزوم تامل بر آن پرداخت و گفت: برخی از صحبت های رئیس جمهور قابل تامل است مثل افزايش رشد اقتصادى، تورم يك رقمى، كاهش نرخ بيكارى، افزايش درآمدهاى كشور، رشد مثبت مسكن و معدن ورشد منفى آسيب هاى اجتماعى.

آمارهای کاغذی روحانی با زندگی واقعی مردم تناسب ندارد/ حقوق های نجومی مصداق بی عدالتی در جامعه
وی این آمار ها را کاغذی برشمرد و گفت: باید گفت این آمارهاى كاغذى با واقعيت زندگى مردم تناسب ندارد و در تضاد است؛ چون ركود اقتصادى و بيكارى و فشارهاى معيشتى بقوت خود باقى است‏ و در حال وارد کردن آسیب جدی به مردم است، این آمار کاهش بیکاری که جناب رئیس جمهور می دهند واقعا چه کسی آن را حس کرده است!

خطیب جمعه مهردشت یکی دیگر از مصادیق بی عدالتی در جامعه امروز را حقوق های نا متعارف و نجومی برشمرد و گفت: در جامعه امروزی ما عده ای حقوق های نجومی دریافت می کنند در حالی که عده ای دیگر به نان شب محتاجند.

يکي از ضروري ترين امور و مسائل در جهان اسلام مسئله وحدت است
حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگر از سخنان خود به سالروز ولادت با سعادت حضرت رسول اكرم(ص) به روايت اهل سنت و آغاز هفته وحدت اشاره کرد و گفت: امروز يکي از ضروري ترين امور و مسائل در جهان اسلام مسئله وحدت است، بیشترین نگرانی دنياي غرب مساله وحدت مسلمانان است چرا که اگر مسلمين حول يک محور وحدت داشته باشند ديگر جائي براي عرض اندام دشمنان باقي نخواهد ماند، لذا با اجير کردن مزدوران متعدد تکفيري و نوکران حلقه به گوشی چون آل سعود در صدد ايجاد اختلاف در بين فرق اسلامي هستند. 

وی در ادامه به شهادت آيت‏الله سيدحسن مدرس در سال1316 هجری شمسی اشاره کرد و گفت: شهيد مدرس این فقيه مجاهد و عالم پرهيزگار الگويى تمام عيار براى نمايندگان مجلس است.

علیزاده با اشاره به سخنان امام(ره) بر لزوم ساده زیستی نمایندگان مجلس افزود: مدرس براي خدا کار مي کرد و لذا همه، مخصوصا نمایندگان مجلس شوراي اسلامي باید در شجاعت، اخلاق، پرهيزگاري، براي خدا کار کردن و خدمت به مردم به مرحوم مدرس تأسي کرده و برای رفع گرفتاری های مردم انقلابی عمل کنند و از پرداختن به مسائل غیر ضروری در مجلس خودداری کنند.

هدف عمده ائتلاف چهل کشور عربی مبارزه با جمهوری اسلامی است/ داعش با حمله به مسجد مصر بر خباثت خود تاکید کرد
خطیب جمعه بخس بهمن در ادامه بیانات خود به ائتلاف چهل کشور عربی – اسلامی علیه تروریسم در ریاض پرداخت و گفت: این ائتلاف روز یکشنبه به رهبری عربستان سعودی که خود متهم ردیف اول و مادر تروریسم است و برخی کشورهای عضو در این ائتلاف که به نوعی جزء حامیان گروهای تروریستی در عراق و سوریه به شمار می روند، تشکیل شد؛ هر چند این نشست با شعار مبارزه با تروریسم برگزار شد اما هدف عمده آنها مبارزه با جمهوری اسلامی است.

وی در پایان تصریح کرد: شکست داعش در سوریه و عراق برای این گروه ضربه بسیارسنگینی بود، لذا برای پوشش شکست خود دست به یک جنایت بزرگ زد تا بر موجودیت خود را تاکید کند و به مسجدی در مصر حمله و شمار زیادی از نمازگزاران را به شهادت رساند؛ داعش با این حمله نشان دادکه همچنان به عقاید وهابی و تکفیری خود پای بند است و بعد از شکست در سوریه بر شدت فعالیتش در دیگر کشورها خواهد افزود تا زنده بودن خودش را ثابت کند.

انتهای پیام/ ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد