Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه موقت بخش بهمن:

امروز با شعار هیهات من الذله زمان جنگ در مقابل دشمن می ایستیم


امام جمعه موقت بخش بهمن گفت: امروز همچون زمان جنگ با شعار هیهات من الذله مقابل دشمنا می ایستیم که اگر اختیار دست افرادی همچون ترامپ بیفتد که از دین ما دلخوشی ندارند، فاتحه دین و انقلاب خوانده است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام تقی فتاحی امام جمعه موقت بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه امروز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام محرم اظهار کرد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خود را فدا کرد تا اسلام بماند و جامعه اصلاح شود.

حجت الاسلام فتاحی افزود: زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام به پیروی از امام حسین (ع) در مقابل همه دنیا ایستادند، تا انقلابی را که تنها 2 سال از عمرش می گذرد، حفظ کنند.

فتاحی بیان کرد: دشمنان بیخود ملت ایران را که همیشه پیروز میدان هستند، آزمایش می کنند، اما برای خودشان خوب است که تجربه کنند و بفهمند که پس از 38 سال تبلیغات سو، با اقدار در برابر دشمان ایستادیم.

وی ضمن تشکر از رئیس جمهور که جواب یاوه گوی های ترامپ را داد و از ملت دفاع کرد، گفت: امروز نیز شعار هیهات من الذله سر می دهیم و مقابل دشمنا می ایستیم که اگر اختیار دست افرادی همچون ترامپ بیفتد که از دین ما دلخوشی ندارند، فاتحه دین و انقلاب خوانده است.

امام جمعه موقت بخش بهمن با تأکید بر فلسفه عملی قیام عاشورا و هدف امام حسین (ع)، که اجرای عملی امر به معروف و نهی از منکر بود، تصریح کرد: اصلاح جامعه در گرو اصلاح امت با فریضه مهم و واجب امر به معروف و نهی از منکر است.

گفتنی است نمازگزاران بخش بهمن پش از اقامه نماز جمعه، در گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر، راهپیمایی برگزار کردند.

انتهای یپام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد