Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه خبر داد:

آموزش تئوری و عملی وضو و نماز با حضور 120 مددجو در کانون شهید چمران ابرکوه


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: 120 بانوی مددجوی تحت پوشش نهاد ابرکوه با نماز و وضوی صحیح به صورت عملی و تئوری آشنا شدند.

به گزارش سرو ابرکوه، حسن غلامپور مدیر کمیته امداد شهرستان با بیان این خبر اظهار کرد: نماز یکی از اعمال و تکالیفی که از طرف خداوند بر انسان واجب شده است و از جمله عباداتی است که هیچ شریعتی از آن خالی نبوده، هر چند که گونه‌های آن بر حسب شریعت‌های مختلف فرق داشته است.

مدیر کمیته امداد ابرکوه افزود: آموزش نماز به عنوان ستون دین و عملی که انسان را از فحشا و منکرات باز می دارد همواره مورد توجه انبیاء و اولیای الهی بوده و به مراتب مورد نظر مراکز فرهنگی و نهادهای انقلابی از جمله کمیته امداد می باشد.

غلامپور گفت: در همین راستا، نحوه صحیح خوانی نماز و آموزش عملی وضو توسط ستاد اقامه نماز کمیته امداد استان در کانون شهید چمران ابرکوه با حضور حجت الاسلام شاکری مشاور مدیر کل کمیته امداد استان برگزار شد.

وی بیان کرد:  ابتدا،150 بانوی مددجوی تحت پوشش این نهاد به مدت 45 دقیقه با مرحله تئوری این فریضه توسط ستار مبلغ طرح فلاح کمیته امداد شهرستان آشنا شدند.

مدیر کمیته امداد تصریح کرد: در ادامه مددجویان با نحوه وضوی صحیح با حداقل آب به مدت 75 دقیقه توسط حجت الاسلام شاکری آشنا شده و سپس نماز صحیح با قرائت درست، توسط سرداری سرمربی آموزش خانواده استان آموزش داده شد.

در پایان این برنامه، مددجویان سئوالات خود را به صورت شفاهی مطرح کرده و کتاب «چگونه نماز صحیح بخوانیم؟» بین شرکت کنندگان توزیع شد.

اهداء جوایز به برندگان مسابقات کتاب خوانی کانون از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد