Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ابرکوه:

انجام 242 مأموریت فوریت های پزشکی ابرکوه در طرح نوروزی/ افزایش 38.5 درصدی مأموریت ها نسبت به سال قبل


مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ابرکوه، گفت: 242 مأموریت در ایام نوروز 97 توسط نیروهای اورژانس انجام شد، که نسبت به زمان مشابه سال گذشته 38.5 درصد افزایش داشته است.

مسعود اکرمی مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ابرکوه، با اشاره به فعالیت‌های اورژانس 115 شهرستان، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: از ابتدای طرح سلامت نوروزی 97 که از 26 اسفندماه سال گذشته تا صبح امروز 15 فروردین ادامه داشته است، تعداد 242 مورد مأموریت در ایام نوروز توسط نیروهای اورژانس سطح شهرستان انجام شد.

اکرمی، ضمن تشکر از عملکرد نیروهای فوریت های پزشکی شهرستان، گفت: از این تعداد مأوریت ها 38 مورد مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات جاده ای و 204 مورد مأموریت های غیرترافیکی بوده است که به نحو احسن انجام شده است.

مسئول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ابرکوه، همچنین ادامه داد: از کل مأموریت هایی که توسط مراکز فوریت های پزشکی سطح شهرستان انجام شده است، 95 مورد در پایگاه مرکزی شهرستان، 76 مورد در پایگاه تقی آباد و 71 مورد مربوط به پایگاه دهستان فراغه می باشد.
وی با اشاره به آمار سال گذشته مرکز فوریت های پزشکی شهرستان ابرکوه، تصریح کرد: سال 96 تعداد 168 مأموریت در این مرکز انجام شد که 28 مورد آن مربوط به حوادث ترافیکی بود.

اکرمی خاطر نشان کرد: با توجه به آمار ارائه شده مذکور، تعداد 74 مورد مأموریت توسط نیروهای اورژانس نسبت به سال گذشته زیادتر شده است، که این رقم افزایش حدود 38.5 درصدی مأموریت های اورژانس 115 و فوریت های پزشکی ابرکوه، نسبت به زمان مشابه سال گذشته را نشان می دهد.

مسئول فوریت های پزشکی ابرکوه، ضمن ابراز تأسف از دو مورد گزارش فوتی از مأموریت های گزارش شده در این ایام، گفت: در نوروز امسال تعداد 4 هزار و 118 مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفتند.

وی در پایان به خدمات ایستگاه سلامت در ورودی ابرکوه از سمت استان فارس اشاره و تصریح کرد: در این ایستگاه که جنب یخچال خشتی برپا شده بود، تعداد 40 نفر تحت درمان سرپایی قرار گرفتند و یه نفر نیز به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد