Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

اکنون نوبت عملی کردن وعده های دولت است که مانع وقوع آن را «تحریم ها» می دانست


امام جمعه بخش بهمن با اشاره به نامه رهبر انقلاب به رئیس جمهور گفت: نامه امام خامنه ای تامین کننده منافع ملت ایران است و اکنون بعد از تایید برجام؛ همه منتظر وفای به وعده هایی هستند، که دولت قول داده بود و تنها مانع وقوع آنها را «تحریم ها» می دانست.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین علیزاده امام جمعه بخش بهمن در آستانه روز عاشور، اظهار کرد: یکی از درس های امام حسین در کربلا؛ عزت است. او مرگ با عزت را زندگی و زندگی با ذلت را عین مرگ می‌دانست.


علیزاده اضافه کرد: امام حسین (ع) به ما آموخت: من و هفتاد و دو یارم در محاصره سی هزار نفر بودیم، پس شما از محاصره نظامی نترسید و مقاومت کنید. چرا که امروز انقلاب اسلامی ایران در بحث نظامی حرف هایی برای گفتن دارد که در صورت برخورد و مقابله؛ قطعا پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهد داد.


وی بیان کرد: امروز تنها ناراحتی و عصبانیت غربی ها، خاصه آمریکا این هست که ایران در مقابلش سر خم نمی کند. چون همه کشورها نوکرش هستند، به او باج می دهند، بنده حلقه به گوش او هستند ، به جز ایران که تا الان مقتدرانه ایستاده است.


علیزاده با اشاره به نامه رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور درباره الزامات اجرای برجام، گفت: بعد از مطرح شدن برجام در مجلس و تایید آن، رفتن به شورای نگهبان  و رسیدن به مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری، جواببه ای به رییس جمهور محترم درباره الزامات برجام دادند این نامه امام خامنه ای تامین کننده منافع ملت ایران است.


خطیب جمعه بخش بهمن عنوان کرد: مقام معظم رهبری هم از تیم هسته‌ای و هم از منتقدین برجام بطور قاطع حمایت کردند و اجازه دادند سخنان خود را بگویند و فضای کشور را در راستای منافع ملی هدایت کردند.


وی با اشاره به فرموده رهبری که هرگونه اظهاری مبنی بر اینکه ساختار تحریم‌ها باقی خواهد ماند، به‌منزله‌ نقض برجام است، تصریح کرد: نقاط ابهام و ضعف‌های ساختاری که در برجام شکل گرفته است، می‌تواند به خسارت‌های بزرگی برای حال و آینده‌ی کشور منتهی شود.


علیزاده با تاکید بر اینکه رفع معضلات کنونی جز با پیگیری اقتصاد مقاومتی میسر نخواهد شد، افزود: لازم است تضمین‌های قوی و تدابیری برای جلوگیری از تخلف طرف مقابل اندیشید، از جمله‌ آن اعلام کتبی رئیس‌جمهور آمریکا و اتحادیه‌ اروپا مبنی بر لغو تحریم‌ها است.


وی خاطر نشان کرد: اکنون بعد از تایید برجام و تلاش همگان، درایت و تیز بینی رهبر انقلاب همه منتظر وفای به وعده های اقتصادی و سیاسی مهمی هستند، که دولت در ابتدای کار قولش را داده و تنها مانع وقوع آن وعده ها را «تحریم ها» معرفی کرده بود.


امام جمعه در پایان از عزادران و هیئات مذهبی خصوصا هیئت های مسجد امام علی(ع) و امام حسین(ع)، امامزادگان، مسجد امام حسین(ع) محله حاجی آباد در قالب یک هیئت به نام سید الشهدا تجمیع شدند، همچنین از دوستان تلاشگر در نمایشگاه بال سرخ عاشورا و بال سبز انتظار زحمت کشیدند؛ تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد