Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

ایران به برکت انقلاب، در منطقه حرف اول را می زند/ اجرای بیش از 180 برنامه دهه فجر در ابرکوه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در جمع اصحاب رسانه گفت: به برکت انقلاب اسلامی از ذلت به عزت رسیدیم و حرف اول را در منطقه می زنیم و برای محور مقاومت تصمیم گیری می کنیم.

به گزارش سرو ابرکوه، ظهر امروز علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در نشست با اصحاب رسانه شهرستان، ضمن گرامیداشت دهه فجر و ایام فاطمیه (س) اظهار کرد: استبداد پهلوی با سرسپردگی کامل و بی قید و شرط و امید بستن به غیر خدا که همان استکبار بود، می خواست علاوه بر واگذار کردن آب و خاک و ثروت ها به بیگانگان، شرف و حیثیت را نیز بر باد بدهد.

فاتحی گفت: اگر روحانیت بیدار، ملت همیشه در صحنه و پیرو ائمه اطهار، مبارزات سیاسی فرهنگی امام راحل و افشاگری های ایشان، زجرها شکنجه ها و تبعیدهای انقلابیون نبود، معلوم نبود امروز کشور با چند مرکزیت و با چه مذهب و سیاستی بر این ملت حکومت می کردند.

امام راحل با تکیه بر نیروی مردمی و ایمان قلبی انقلاب را به ثمر رساند
وی افزود: در شدیدترین تنگناهای سیاسی و فرهنگی بدون هیچ گونه ابزار و تسلیحات و فقط با حمایت توده عظیم مردم متدین و عمدتاً مستضعف با ایمان قلبی مطمئن از صدق وعده الهی در خصوص اینکه حکومت ازآن محرومین است، امام خمینی (ره) قیام خود را آغاز کرد و در 22 بهمن 57 به ثمر رساند.

فاتحی تصریح کرد: امروز وظیفه ما است که با توجه به اینکه تاریخ همچون آینه ای پیش روی ما قرار دارد و می بینیم و می خوانیم که چه بر ما گذشت و چگونه پادشاهان حکومت 2500 ساله سلطنتی، بخشی از تاریخ و فرهنگ ما را جدا کردند و دستاوردی برای ما نداشتند، ایستادگی کنیم و حافظ انقلاب باشیم.

ایران به برکت انقلاب، در منطقه حرف اول را می زند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه عنوان کرد: امروز باید بدانیم که به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و مجاهدت ایثارگران در چه موقعیت و جایگاهی قرار گرفته ایم، که فارغ از حضور نظامی بیگانگان در منطقه، حرف اول را ما می زنیم و برای محور مقاومت تصمیم گیری می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ملت ما در انقلاب و پس از آن الگویی شد تا دیگر ملت ها بدانند که می شود در مقابل آمریکا و زیاده خواهی های او و همراهانش ایستاد و برای خود مستقل زندگی کرد و تصمیم گرفت.

فاتحی اذعان کرد: اگر امروز شاهد هستیم که برخی کشورها خصوصاً امت مستضعف و مسلمان دنیا به واسطه یک شیخ، ده میلیون شیعه و پا در رکاب در اختیار دارد به برکت نظام مقدس اسلام است که مرزها را در هم نوردیده و دل های آزادی خواهان را جلب کرده است.

انقلاب ما را از ذلت به عزت رساند
وی به پرهزینه بودن انقلاب و سختی به دست آمدن آن اشاره کرد و تأکید کرد: در این مقطع حساس تاریخی باید در حفظ و حراست از آرمان های بنیانگذار انقلاب و ارزش های انقلاب کوشا باشیم و هر کس در هر مسئولیتی اهمال کند و اولویت هایش را تغییر دهد که برخلاف منافع ملت باشد، به انقلاب، امام راحل و نظام خیانت کرده است.

این مقام مسئول، دهه فجر را فرصت مناسبی برای یاد کردن از کسانی دانست، که در به ثمر رساندن انقلاب نقش داشتند و گفت: می توانیم در این ایام با بازگو کردن تاریخ برای نسل امروز، تبیین و روشن گری کنیم که از چه ذلتی به اوج عزت رسیدیم.

فاتحی در پایان با اشاره با برگزاری بیش از 180 برنامه توسط اقشار مختلف بسیج ابرکوه در دهه فجر، گفت: رژه موتوری، صبحگاه مشترک، سرکشی از خانواده های شهدا و جانبازان، غبارروبی گلزار شهدا، حضور اقشار مختلف بسیج و میقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه، نمایشگاه با موضوعات گوناگون، یادواره شهدا، حضور در میدان امام حسین (ع) و طنین فریاد الله اکبر در شب 22 بهمن، حضور در راهپیمایی 22 بهمن از مهمترین برنامه های این دهه در شهرستان است.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد