Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن:

ایران؛ لقمه چرب و نرمی که با انقلاب از چنگال آمریکا در رفت/ محتکران و گران‌فروشان در قبال شهدای هواپیمای ارتش مسئول‌اند


امام‌جمعه بخش بهمن، گفت : آمریکا از اینکه لقمه چرب و نرمی مثل ایران را ازدست‌داده ناراحت است و دشمنی دیرینه‌اش تمامی ندارد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم، اظهار کرد : برخی از افراد بی‌بصیرت علت دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی را رفتارهای ملت با آمریکا می‌دانند و مدعی‌اند، اگر شعار مرگ بر آمریکا قطع می‌شد یا دست از حمایت از ملت‌های مظلوم، انرژی هسته‌ای و قدرت موشکی برمی‌داشتند دشمنی آمریکا تمام می‌شد.

حجت‌الاسلام علیزاده، با تأکید بر اینکه این تفکرات غلط زاییده ذهن افراد بی‌بصیرت است، گفت : دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران به چند دلیل تمام‌شدنی نیست.

ایران لقمه چرب و نرمی بود که از چنگال آمریکا در رفت
وی افزود : ماهیت استقلال طلبانه و ضداستكبارى انقلاب اسلامى و پایبندى ملت ایران به آن، ویژگی منحصربه‌فردی که آنها نتوانستند جمهوری اسلامی را مثل گاو شیرده منطقه یعنی عربستان در مشت بگیرند.

خطیب جمعه بخش بهمن، بیان کرد : دومین علت این است که در حال حاضر ایران به‌عنوان یک کشور غنی و ثروتمند از چنگال آنها خارج‌شده و دولت آمریکا زیاده‌خواه از اینکه چنین لقمه چرب و نرمی را ازدست‌داده، ناراحت است.

ضرورت تبیین وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب برای نسل امروز
علیزاده، با اشاره به پیشرفت‌ها و بالندگی جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف که یکی دیگر از علل دشمنی استکبار است، تصریح کرد : امروز باید وضعیت ایران قبل و بعد از انقلاب برای نسل جوان و نوجوان، تبیین شود.

وی یادآور شد : باید گفته شود که در دوران حکومت پهلوی روزانه 6 میلیون بشکه نفت یعنی 4 برابر امروز از کشور خارج می‌شد، درحالی‌که جمعیت ایران یک‌سوم امروز بود. اکثریت مردم که در روستاها هم زندگی می‌کردند از داشتن حداقل امکانات محروم بودند و کسی حق انتقاد نداشت.

این مقام مسئول اذعان کرد : اما در عصر حاضر ایران در رشد و بالندگی علمی، نظامی، فناوری نانو، بهداشت و درمان و... جز 10 کشور اولین‌های دنیا است.

ترس غرب از حق‏‌خواهى انقلاب اسلامی
علیزاده، ضمن بیان اینکه ایران فریاد مرگ بر آمریکا را در کشورهای دیگر طنین‌انداز کرد، گفت : خصلت حق‌خواهی و دفاع از مظلومان که در ملت ایران وجود دارد، چهارمین علتی است که غربیان از آن ترس و بیم دارند.

وی ادامه داد : این مستکبران و ظالمان که خون ملت‌های مظلوم را می‌مکند، تحمل دیدن وجود قدرتى برتر از خود که با ظلم مخالفت می‌کند و زیر بارشان نمى‏رود، را ندارند.

عصبانیت دشمنان از پرتاپ ماهواره پیام
امام‌جمعه بخش بهمن، در بخشی از خطبه‌ها به پرتاپ ماهواره پیام که دستاورد علمی و پژوهشی نخبگان داخلی است، اشاره کرد و گفت : پرتاپ این ماهواره اگرچه موفقیت‌آمیز نبود ولی موجب عصبانیت دشمنان شد که مدعی هستند ایران تهدیدی برای منطقه است و نباید موشک و ماهواره داشته باشد.

بازداشت مجری شبکه پرس تی‌ وی؛ تناقض آشکار مدعیان دروغین آزادی بیان
علیزاده خاطرنشان کرد : خانم آمریکایی بعد از اسلام آوردن و شیعه شدن به جهت علاقه‌مندی به آرمان‌های امام راحل و انقلاب، به ایران مهاجرت کرد و باهدف نشر پیام این انقلاب و تمام کردن رسالت خود، به مستندسازی و خبرنگاری روی آورد.

وی عنوان کرد : اما دشمنان اسلام این حرکت وی را تحمل نکردند و با ورود این خانم به آمریکا که ادعا می‌کند مهد آزادی و دموکراسی است، وی را دستگیر و به بدترین نحو شکنجه و زندانی کردند و یک‌بار دیگر چهره زشت و واقعی خود را به دنیا نشان دادند.

محتکران و گران‌فروشان در قبال شهدای هواپیمایی بوئینگ 707 ارتش مسئول‌اند
علیزاده، ضمن گرامیداشت یاد شهدای هواپیمای بوئینگ 707 ارتش که در حال انتقال گوشت تنظیم بازار از قرقیزستان به ایران بودند، تأکید کرد : امروز کسانی که بدون توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی با احتکار، گران‌فروشی، مردم را در تنگنا و فشار اقتصادی قرار می‌دهند، باید پاسخگوی خون این شهدای عزیز باشند.

امام‌جمعه بخش بهمن در پایان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : ایشان اولین شهید دفاع از ولایت، است که درس ولایتمداری را به مردم آموخت.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد