Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد:

بارش برف و باران همراه با یخبندان از امشب در یزد/هوای یزد به منفی 4 درجه می رسد


کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد از ورود موج ناپایدار جوی به استان از امروز خبر داد.

به گزارش سروابرکوه، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد در گفتگو با خبرنگار یزد رسا، با بیان اینکه از امروز موج ناپایدار جوی به استان نزدیک خواهد شد گفت: بعد از ظهر امروز شنبه و طی روز یکشنبه گاهی وزش باد شدید بعضاََ همراه با گرد و خاک همراه خواهد بود.

سیدعباس میرحسینی اظهار کرد: از فردا یک شنبه با نزدیک تر شدن موج ناپایدار بارش برف و باران، یک شنبه شب بارش عمدتا از نوع برف توام با مه آلودگی، کاهش قابل ملاحظه دما و متعاقب آن سرما و یخبندان به ویژه در شب و ساعات اولیه روز پیش بینی می‌شود و تا روز پنج شنبه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروز صبح کمینه دما کمینه دمای شهر یزد 5 درجه سانتی گراد و در شب به مثبت 3 درجه خواهد رسید، همچنین  فردا کمینه دمای یزد به منفی 4 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

میرحسینی در توصیه به تولیدکنندگان محصولات کشاورزی، گلخانه‌داران و دامداران با توجه به رایط حاد جوی گفت: کشاورزان و دامداران محترم اخبار و اطلاعیه‌های هواشناسی را از طریق سایت yazdmet.ir یا در کانال‌ تلگرام و سروش اداره کل به آدرس@yazdmet مراجعه کنند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد همچنین از پلیس راه و پلیس راهور نیز خواست تا تدابیر مناسب را با توجه به پیش بینی هواشناسی اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ز.ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد