Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه ابرکوه:

باروری در ابرکوه رشد چندانی نداشته است/ دومین توطئه جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی فتنه سال 88 بود/ سران فتنه باید از مردم عذرخواهی کنند


امام جمعه ابرکوه گفت: سناریوی کودتای مخملی سبز در سال 88 بعد از جنگ تحمیلی دومین توطئه بزرگ در جهت بر اندازی نظام بود که توسط دستگاه های امنیتی غرب طرح ریزی و به اجرا در آمد و آنان به این جریان بسیار دلبسته و امیدوار بودند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه 3 دی ماه به نودو هشتمین سالگرد تأسیس ثبت احوال اشاره کرد و گفت: این سازمان به مقتضای ماهیت و وظیفه ای که بر عهده دارد می تواند بر مبنای زیر ساخت دولت الکترونیک به عنوان موتور محرکّه توسعه نظام اداری مطرح باشد.

وی گفت: سازمان ثبت احوال با در اختیار داشتن اسناد هویت تمام اقوام و اتباع کشورمان باید به وظیفه خود در راستای حفاظت از مرزهای هویّتی و تابعیّتی هر ایرانی به خوبی عمل نماید؛ بر اساس آمار ارائه شده،از زنان محبوب ترین نام در کشورمان فاطمه و از مردان علی یا امیر علی است.

حسینی تاکید کرد: متأسفانه تبلیغات و سیاست های غلط گذشته هنوز در افکار عمومی رسوخ دارد یعنی در موالید و فرزند آوری بیشترین کاهش باروری را داریم و کشورمان از نظر جمعیتی در دنیا رتبه 17 و در آسیا رتبه 9 و در منطقه رتبه سوّم را دارد و در ابرکوه در سال جاری 779 ولادت ثبت شده که نسبت به گذشته چندان رُشدی ندارد.

امام جمعه ابرکوه درادامه بر نامگذاری اسم نیکو و اسلامی برای فرزندان تاکید کرد و گفت: اگر به بهانه داشتن اسم تک و بی همتا در فامیل و محله بخواهیم اسامی که وجاهت مذهبی ندارد برای فرزندانمان انتخاب کنیم همین فرزند فردای قیامت شاکی ما خواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه به حماسه 9 دی و روز بصیرت اشاره کرد و گفت: نهم دی روز خلق حماسه بزرگ ملت ایران علیه سران فتنه 88 در کشور است که بنام روز بصیرت نامگذاری شده است.

حسینی یادآوری کرد: ملت بزرگ ایران در خرداد 88 با حضوری کم نظیر و چهل میلیونی در پای صندوق های اخذ رأی افتخاری دیگر را در برگ تاریخ انقلاب ثبت کرد اما جریان رأی باخته به رغم داشتن اختلاف سیزده میلیون رأی مدعی تقلّب در انتخابات و خواستار باز شماری آراء شد و به رغم باز شماری آراءباز هم حاضر نشد نتیجة انتخابات را بپذیرد و تصمیم گرفت آتش فتنه را در کشور شعله ور سازد!

امام جمعه ابرکوه سران فتنه را بازندگان انتخابات سال 88 عنوان کرد و گفت: فتنه گران، گروهی عناصر عقده دار، بد خواه و زاویه دار با نظام را که تا آن زمان در لاک های خود خزیده و جرئت عرض اندام نداشتند را تشجیع کردند و به عنوان امّت خداجو! روز عاشورا را به کف و سوت و آشوب پرداختند و پرچم های یا حسین و یازهرا را سوزاندند؛ به عکس امام توهین کردند و سوار بر موج مرموز سبز گرائی شده و انقلاب مخملی آمریکائی را به جریان انداختند.

وی افزود: در عرصه داخلی بعض خواص بی بصیرت هم به همراه بهائیّت و اپوزسیون به حمایت از آنان پرداختند و در عرصه خارجی سران اردوگاه استکبار در بوق های تبلیغاتی بر حمیت های مالی و تبلیغاتی آنان پرداختند و با این دلگرمی کاذب بیگانگان و بی بصیرتان داخلی بود که به اردوکشی خیابانی در تهران و بعض شهرهای کشور پرداختند!

سناریوی کودتای مخملی سبز و فتنه 88 بعد از جنگ تحمیلی، دومین توطئه بزرگ در جهت بر اندازی نظام بود/ حجم سنگین سرمایه گذاری مالی غرب در فتنه 88 نشانه امیدوار بودن آنان به براندازی بود

خطیب جمعه ابرکوه تاکید کرد:آیا فریادگران مرگ بر اصل ولایت فقیه خداجو بودند؟ ! آیا فریادگران نه غزه نه لبنان، یاران انقلاب و دلسوزان نظام بودند؟ ! این سناریوی خطرناک به عنوان کودتای مخملی سبز با به راه اندازی فتنه در سال 88 بعد از جنگ تحمیلی دومین توطئه بزرگ در جهت بر اندازی نظام بود که توسط دستگاه های امنیتی غرب طرح ریزی و به اجرا در آمد و حجم سنگین سرمایه گذاری سیاسی و امنیتی و مالی آنان نشان می دهد که آنان تا چه اندازه به فتنه 88 دلبسته و امیدوار بودند!

حسینی افزود: امّا سر انجام ملت آگاه، بصیر و هوشیار ایران اسلامی با زعامت و هدایت رهبری معظم انقلاب در 9 دی سال 88 با حضور گسترده و چشمگیر خود در محکومیّت فتنه گران به آنان، پاسخی عاشورائی داد و چنان تو دهنی به آنان زد که برای همیشه در لاک خود فرو رفتند جز اینکه گه گاهی هم پیمانان نفوذی آنان در مجلس زوزه های حمایتی می کشند !

وی افزود: به هر حال این حرکت زمستانی و فتنه و خیانت گذشت و روسیاهی آن برای ذغال رویان ماند ! چرا که هنوز هم حاضر به عذرخواهی در پیشگاه ملّت نیستند!

برگ برنده در دست امت حزب الله است و تیر تکفیر به سنگ خورده است
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود پیروزی جبهه مقاومت در سوریه ولبنان را تبریک گفته و افزود: انتخاب میشل عون به ریاست جمهوری وتشکیل دولت ملی درلبنان و پیروزی دولت وملت سوریه درحلب بر تروریست های تکفیری به معنی شکست تاریخی آل سعود و یدک کشان عرب او درمنطقه بعنوان متحدان امریکا و انگلیس واسرائیل است.

وی گفت: اظهارات بی شرمانه نخست وزیر انگلیس در جمع سران عرب، ابتدائی ترین واکنش آن است، وقتی سیاست های مدبرانه وحکمت مدارانه دولت و ملت ایران به زعامت وهدایت ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری، این چنین درجهان پاسخ می دهد و متعاقب آن درکنفرانس بین المللی وحدت اسلامی تشکیل می شود و رهبر انقلاب، دردها و دواهای امت اسلامی را در دیدار با میهمانان این کنفرانس بیان می کنند، همه و همه حکایت از این دارد که درجهان برگ برنده در دست امت حزب الله است و تیر تکفیر به سنگ خورده است.

حجت الاسلام حسینی در پایان افزود: انسجام عمومی و حمایت ملت از دولت وتبعیت دولت وملت از رهبر معظم انقلاب و حفظ اتحاد و انسجام داخلی، اوّلی ترین وظیفه ما ملت ایران است.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد