Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در عرصه های جنگ فرهنگی و اقتصادی امروز؛

باید به جوانان اعتماد داشت و از نیروی فکری و ابتکارشان استفاده کرد


امام جمعه ابرکوه: در اوضاع کنونی و در میدان جنگ فرهنگی و اقتصادی، باید جوانان را باور کنیم و از نیروی فکری و توان و خلاقیت آنها استفاده کرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، عباس مهری بخشدار بخش مرکزی و رضا خاموشی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به همراه مسئولین رشته های ورزشی و برخی دیگر فعالان این حوزه، با امام جمعه ابرکوه دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک روز جوان اظهار کرد : ارزش واقعی ورزش زمانی مشهود است که دستاوردهایی همچون فتوت و جوانمردی، همنوع دوستی، حق پرستی، سلامتی، ایمان، اخلاق و معیارهای انسانیت همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید کاستی ها، نیازها و مطالبات حوزه ورزش به نماینده مردم در مجلس منعکس شود، گفت : رسیدگی به امور جوانان بخش دوم مسئولین ورزشی است. زیرا جوانان میراث‌داران ارزش های دینی و انقلابی نسل قبل هستند.

حسینی، ضمن تأکید بر این مهم که باید به جوانان اعتماد کرد و از نیروی فکری، توان، خلاقیت و ابتکارشان استفاده کرد، افزود : همچنان که جوانان نسل گذشته پرچمدار دفاع در جبهه رزم و عهده دار امور جنگ بودند، جوانان امروز نیز پرچمدار دفاع در عرصه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هستند. آنها می توانند با روحیه انقلابی گری اعتلابخش کشور و نظام باشند.

امام جمعه ابرکوه بیان کرد : صیانت و استمرار انقلاب به بودن روحیه انقلابی در کالبد نسل جوان است. باید کاری کنیم جوانان محافظه کار نشوند، زیرا محافظه‌کار شدن جوانان، مرگ انقلاب را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد