Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه موقت ابرکوه:

باید مسیر رهبری انقلاب بر دولت‌های آزاده دنیا هموار شود/ تحقق اهداف انقلاب در سراسر کشور


امام‌جمعه موقت ابرکوه، گفت : باید با تأمین عزت اسلام و مسلمین، مسیر رهبری انقلاب بر دولت‌های آزاده سراسر دنیا هموار شود.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی فتاحی امام‌جمعه موقت ابرکوه در خطبه نماز با اشاره به نهج‌البلاغه و سخنان امام علی (ع) در خصوص اهمیت حفظ بیت‌المال و درست هزینه کردن آن، اظهار کرد : حیف‌ومیل کردن بیت‌المال موجب اسراف و تبذیر و درنهایت سقوط انسان‌ها و حکومت می‌شود، که مجازات اخروی در پی دارد.

حجت‌الاسلام فتاحی گفت : کسانی که دم از حکومت اسلامی می‌زنند و خود را خدمت‌گزار مردم می‌دانند، باید علی گونه زندگی داشته باشند و خود را با افراد کم‌بضاعت و بی‌بضاعت جامعه مقایسه کنند نه با سرمایه‌داران و مرفهان بی‌درد.

وی افزود : لذا عده‌ای که امروز از بیت‌المال به نفع خود سوءاستفاده می‌کنند باید تمام و کمال مراقب باشند که بیت‌المال حق همه مردم است و فردا که تحت تعقیب و پیگیری قرار بگیرند، همه آنها به دشمن تبدیل می‌شوند.

خطیب جمعه موقت ابرکوه، در بخش دوم خطبه‌ها ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت : دولت‌مردان و دست‌اندرکاران باید برای حفظ و استمرار انقلاب برنامه‌های راهبردی و جهانی داشته باشند.

فتاحی تأکید کرد : دولت می‌تواند با تأمین عزت اسلام و مسلمین و کرامت دنیوی و اخروی مردم، به ذلت کشیدن و نابود کردن استکبار و اهل نفاق، هموار کردن مسیر عبادت و اطاعت بندگان، انقلاب را به هدف اصلی که همان رهبری ملت‌های آزاده سراسر دنیا است، برساند.

وی، بابیان قسمت‌هایی از وصیت‌نامه امام خمینی (ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد : هدف امام راحل از ایجاد انقلاب، اعتلای احکام اسلام، فقه شیعه، تعالی اسلام، اهل‌بیت (ع)، قرآن و دین بود، که طی این چهل سال نه‌تنها در کشور بلکه در دنیا محقق شد.

فتاحی، در پایان برپایی نماز جماعت و جمعه، احیاء مساجد، هیئات مذهبی، برگزاری مراسم روضه‌خوانی، مجالس وعظ و موعظه، تأسیس مراکز و مؤسسات قرآنی، گسترش و توسعه حوزه‌های علمیه و... را از دستاوردهای معنوی انقلاب در سراسر کشور و به‌ویژه شهرستان ابرکوه، عنوان کرد.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد