Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

استیضاحی که به بن بست رسید؛

بخاطر دفاع از آسیب دیدگانِ سوءمدیریت وزیر راه، طرح استیضاح را امضا کردم


نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: بخاطر دفاع از حقوق مردم و آسیب دیدگان سوء مدیریت وزیر راه، به طرح استیضاح وی ورود کردم.

به گزارش سرو ابرکوه، محمد رضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در صحن علنی مجلس اظهار کرد:  در کشور ما بعد از وقوع حوادث تقصیر بر گردن پرسنل رده پایین می افتد؛ لذا باید حس مسئولین پذیری در میان مسئولین افزایش یابد.

صباغیان در بهارستان تصریح کرد: اگر از ابتدا مسئولین ما فرهنگ مسئولیت پذیری داشتند امروز شاهد حادثه برخورد قطار، آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، حوادث جاده ای و ... نبودیم.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، مهریز و خاتم تأکید کرد: بنده به دلیل دفاع از حقوق مردم و آسیب دیگان سوء مدیدریت آخوندی وزیر راه، به طرح استیضاح ایشان ورود کردم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: من تاکنون سعی کرده ام وابستگی جناحی نداشته باشم و برای همه دیدگاه ها احترام قائل شوم؛ لذا از نمایندگان محترم مجلس تقاضا دارم آنچه صلاح مردم و حق مردم است بدان رأی دهند و از رویکرد سیاسی در استیضاح وزیر راه اجتناب کنند.

گفتنی است عباس آخوندی وزیر راه و مسکن و شهرسازی، تنها وزیری است که در طول وزارتش دو بار استیضاح شده و هر دو بار توانسته بهارستانی ها را قانع کند و وزیر بماند. استیضاح وی روز گذشته به بن بست خورد و توانست با 176 رأی مخالف یعنی یک رأی بیشتر از مهر 94، در سِمَت خود باقی بماند.

منبع: خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد