Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه خبر داد

بخشودگی ۹ میلیارد ریال جرایم بیمه‌ای کارگاه‌های ابرکوه


فرماندار ابرکوه گفت: مبلغ 9 میلیارد ریال جرایم کارگاهی شهرستان به همت سازمان تأمین اجتماعی بخشیده شد و با این مبلغ 90 فرصت شغلی تثبیت و ایجاد شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از پایگاه خبری ۱۵ دی؛ هم‌اکنون تأمین اجتماعی ابرکوه ۸۰ میلیارد ریال مطالبات معوقه از کارگاه‌های تولیدی طلب دارد.

در حال حاضر کارکنان یک هزار و ۱۰۰کارگاه‌های تولیدی، فنی و صنعتی فعال تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی این شهرستان هستند که ۳۳۰ کارگاه از بخشودگی جرایم برخوردار شدند.

محمد کاظمی نسب، در دیدار با کارکنان اداره تأمین اجتماعی اظهار داشت: این سازمان به‌عنوان بزرگ‌ترین نهاد خدمات رسان کشور خدمات خوبی به اقشار مختلف مردم ارائه می‌کند.

وی بابیان اینکه مجموعه نیروهای این نهاد نقش مؤثری در رضایت‌مندی مردم به‌نظام و انقلاب دارند، افزود: کارکنان شعبه سازمان یادشده در ابرکوه با خدمات قابل‌توجه خود به اقشار مختلف مردم رضایت‌مندی آنها را به‌نظام بیشتر کردند.

فرماندار ابرکوه در ادامه از بخش‌های مختلف تأمین اجتماعی بازدید کرد و در گفت‌وگو با مراجعان در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.
کاظمی نسب همچنین بر تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم تأکید کرد.

همچنین رئیس تأمین اجتماعی شعبه ابرکوه با ارائه گزارشی از خدمات و فعالیت‌های مختلف این نهاد یادآور شد: ۳۲ هزار نفر زیرپوشش این اداره هستند و پرداخت مستمری در دولت تدبیر و امید در این شهرستان ۱۲۷درصد افزایش یافت.

عباس حمیدی زاده اظهار داشت: میزان پرداخت مستمری‌ها از ۹۹ میلیارد و ۳۵۱میلیون ریال در سال ۱۳۹۲ باتدبیر و رویکرد حمایتی دولت به ۲۵۰میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال رسید.

وی بابیان اینکه ۶۳ درصد جمعیت شهرستان از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند، تعداد بیمه‌شدگان اصلی را درمجموع ۱۱ هزار نفر ذکر کرد.

رئیس تأمین اجتماعی شعبه ابرکوه، صدور بیش از ۱۵هزار فقره دفترچه‌های درمان و تمدید ۳۰ هزار فقره دفترچه را ازجمله فعالیت‌های یک سال اخیر ذکر کرد.

وی یادآور شد: در این مدت ۲۵۷ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال بابت تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران پرداخت‌شده است.
رئیس تأمین اجتماعی شعبه ابرکوه بابیان اینکه ۱۲٫۵میلیارد ریال به یک هزار و ۸۲۸ نفر در یک سال گذشته پرداخت شد،بیان کرد: سال گذشته هفت میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال بابت غرامت دستمزد ایام بیماری نیز پرداخت شد.

حمیدی زاده همچنین اضافه کرد: ۲۵۰ میلیارد ریال سال گذشته به یک هزار و ۸۲۹ نفر مستمر بگیر پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد